جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 802
» آخرین کاربر: ChrisGreenwalty
» موضوعات انجمن: 25
» ارسالهای انجمن: 40

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 23 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 23 مهمان

آخرین موضوعات
چمدان دلسی مدل Lazare
انجمن: معرفی سایت
آخرین‌ارسال: admin
30-10-2018, 09:21 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 354
مشاوره شغلی و مشاوره تحصی...
انجمن: معرفی سایت
آخرین‌ارسال: admin
08-08-2018, 04:12 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 3,235
سیستم اعلام حریق از قطعات...
انجمن: خدمات ساختمان
آخرین‌ارسال: Hooshmandsazan96
20-05-2018, 02:52 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 749
صنعت چاپ ایران و چشم اندا...
انجمن: گفتگوی آزاد
آخرین‌ارسال: چاپ و تبلیغات بهرنگ
20-05-2018, 05:23 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 758
ثبت نام مدارس و دانشگاه
انجمن: معرفی سایت
آخرین‌ارسال: bhrprn
19-05-2018, 12:39 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,923
تولید سررسید با کیفیت بای...
انجمن: معرفی سایت
آخرین‌ارسال: چاپ و تبلیغات بهرنگ
05-05-2018, 12:12 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,270
سئو و بهینه سازی وب سایت ...
انجمن: سئو و بهینه سازی
آخرین‌ارسال: ghatar
04-05-2018, 04:13 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,218
آموزش ژست گرفتن برای عکس
انجمن: تشریفات
آخرین‌ارسال: azade1992
30-04-2018, 04:50 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,257
پاوربانک شیائومی فست شارژ...
انجمن: موبایل
آخرین‌ارسال: mr.mousa
18-04-2018, 11:32 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 940
راهنمای سفر به دبی
انجمن: اماکن گردشگری
آخرین‌ارسال: hmseo
17-04-2018, 05:23 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,905

 
  چمدان دلسی مدل Lazare
ارسال‌شده توسط: admin - 30-10-2018, 09:21 PM - انجمن: معرفی سایت - بدون‌پاسخ

این نوشتار بر روی معرفی چند نمونه از چمدان‌های دلسی متمرکز است. در ادامه به معرفی بهترین چمدان‌های دلسی خواهیم پرداخت و سعی خواهیم کرد که شما را با ویژگی‌های این چمدان‌ها آشنا سازیم. در صورتی که قصد خرید چمدان مسافرتی دارید، این نوشتار را تا به انتها مطالعه نمایید.
البته دلسی علاوه بر چمدان‌های مسافرتی، تولید کننده‌ی ساک مسافرتی نیز هست. در صورتی که ساک مسافرتی را بر چمدان مسافرتی ترجیح می‌دهید نیز می‌توانید از محصولات دلسی استفاده کنید.
[عکس: delsey-suitcase-air-adventure-80511-1-(1)-min.jpg]
دلسی، برندی معتبر و نام‌آشنا
نزدیک به 70 سال پیش برند دلسی در فرانسه تأسیس شد و از آن زمان تا کنون این برند توانسته با تولید چمدان، کوله پشتی، کیف و موارد این قبیل نامی برای خود دست و پا کند و در سرتاسر جهان شناخته شود. هم اکنون محصولات این برند در از غرب تا شرق مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند رضایت کاربران خود را جلب کنند.
جالب است بدانید که برند دلسی در سال 2018 به عنوان دومین برند برتر جهان در حیطه‌ی لوازم سفر انتخاب شد.
نکته‌ای که باید به ان اشاره شود این است که قیمت چمدان‌های دلسی و همچنین قیمت کیف‌های بیزنسی دلسی بسیار مناسب است و این امر نیز می‌تواند در زمره‌ی مزایای محصولات برند دلسی در نظر گرفته شود.
بهترین چمدان‌های دلسی
1- چمدان دلسی مدل Indiscrete:
جنس بدنه چمدان دلسی مدل Indiscrete از نوع پلی‌استر بوده که این ماده به دلیل دارا بودن ساختاری محکم و با دوام دربرابر ضربه و پوسیدگی از مقاوت بالایی برخوردار است. ضمناً پلی‌استر خاصیت ضد آب دارد و امکان نفوذ مایعات به درون چمدان وجود ندارد.
چمدان دلسی مدل Indiscrete وزن نسبتا سبکی دارد که این ویژگی حمل و نقل آسان را موجب می شود. برای چمدان دلسی مدل Indiscrete چهار چرخ با قابلیت چرخش 360 درجه طراحی شده است که به راحتی می توانید در هر مسیر آن را جا به جا کنید. قفلی که برای این چمدان تعبیه شده است قفلی ایمن و رمز دار از نوع TSA می باشد که در طول سفر امنیت وسایل داخل چمدان را تضمین می نماید. چمدان دلسی مدل Indiscrete به دلیل دارا بودن سه دسته کاربردی باعث شده که امکان بلند کردن چمدان از روی زمین و قرار دادن بر روی چرخ حمل بار یا در داخل صندوق خودرو بدون هیچ فشاری وجود داشته باشد.
2- چمدان دلسی مدل Montsouris
شرکت معتبر دلسی برای بالابردن ایمنی بیشتر چمدان دلسی مدل Montsouris از قفل رمزدار TSA که یکی از جدیدترین انواع قفل ها محسوب می شود، بهره برده است که از این بابت مسافران را در طول سفر آسوده خاطر می سازد. اما از دیگر مشخصات چمدان دلسی مدل Montsouris می توانیم به جنس بدنه این نوع چمدان اشاره کنیم که از پلی استر بوده و در برابر ضربه مقاومت و استحکام بالایی دارد.
چمدان دلسی مدل Montsouris از امکانات بسیار ویژه ای برخوردار است. برای مثال تعبیه چهارچرخ دوبل بی صدا و پلاستیکی برای چمدان دلسی مدل Montsouris این امکان را به شما خریداران می‌دهد که بتوانید بدون تحمل هیچگونه احساس فشار و یا خستگی در ناحیه دستانتان چمدان خود را 360 درجه حرکت دهید. اما از دیگر امکاناتی که شرکت معتبر دلسی برای چمدان دلسی مدل Montsouris در نظر گرفته است می توانیم به طراحی داخلی این چمدان اشاره کنیم که داخل چمدان به گونه ای طراحی شده است تا بتوان وسایل و لباس هارا به صورت مرتب و تفکیکی در چمدان قرار داد. لازم به ذکر است که چمدان دلسی مدل Montsouris دارای 5 سال گارانتی بین المللی است و درسه سایز کابین، متوسط و بزرگ عرضه می گردد که با توجه به میزان وسایل و نوع سفر می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.
3- چمدان دلسی مدل Chatelet Hard Plus:
چمدان دلسی مدل چتلت هارد پلاس نیز یکی از بهترین چمدان‌های جنس بکار رفته در چمدان دلسی مدل Chatelet Hard Plus از نوع پلی‌کربنات بوده و به همین دلیل این چمدان از بدنه بسیار مقاومی برخوردار است. گفتنی است که طراحی این نوع چمدان کاملا استاندارد صورت گرفته است.
شرکت دلسی برای چمدان دلسی مدل Chatelet Hard Plusسه دسته جهت حمل و جابه‌جایی تعبیه نموده است که این دسته‌ها مسافران را جهت بلند کردن یا قرار دادن چمدان بر روی چرخ‌های حمل بار، تسمه نقاله‌های فرودگاه و صندوق عقب خودرو یاری می‌نماید. استفاده ازچهار چرخ دوبل بی‌ صدا و روان با قابلیت چرخشی 360 درجه‌ای، تعبیه ترمزچرخ، دسته تلسکوپی، فضای داخلی پارتیشن ‌بندی شده ،زیپ سکیورتک و قفل TSA از جمله آپشن هایی است که برای چمدان دلسی مدل Chatelet Hard Plusدر نظر گرفته شده است.
فضای داخلی چمدان دلسی مدل Chatelet Hard Plus در مقایسه با دیگر چمدان ها بسیار متفاوت است و به دلیل پارتیشن بندی شدن فضای داخلی چمدان این امکان برای خریداران وجود دارد تا وسایل خود را از یکدیگر تفکیک کنند.ضمن اینکه تعبیه محفظه لباس خیس و کثیف، محفظه کفش و آویز کت و شلوار نیز از دیگر امکانات چمدان دلسی مدل Chatelet Hard Plus می باشد.اما به لحاظ امنیتی نیز این چمدان نسبت به دیگر چمدان ها در درجه بالاتری قرار دارد. چمدان دلسی مدل Chatelet Hard Plus به جهت برخورداری از ترکینگ کد، زیپ‌ Securitech و همچنین قفل رمزدار TSA چمدان را به لحاظ امنیتی محافظت می نماید.
در واقع مسافران می بایست بعد از بستن زیپ‌های چمدان آن‌ها را به این قفل TSA متصل کنند افراد دیگر نتوانند به چمدان دسترسی پیدا کنند. چمدان دلسی مدل Chatelet Hard Plus در سایز ها و رنگ های متنوع و گوناگون عرضه می گردد که انتخاب این نوع چمدان برای مسافرت های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.
[عکس: delsey-suitcase-lazare-81101-1-(2)-min.jpg]
4- چمدان دلسی مدل Lazare:
این چمدان می‌تواند به خوبی نقش یک ساک مسافرتی را نیز ایفا کند. در خصوص جنس این چمدان لازم است بدانید که چمدان دلسی مدل Lazare از جنس پلی‌استر ساخته شده است که ساختاری مستحکم و با دوام دربرابر ضربه و پارگی مقاوت بالایی دارد. توجه داشته باشید که پلی‌استر خاصیت ضد آب دارد و مانع نفوذ مایعات ازجمله باران به داخل چمدان میشود.چمدان دلسی مدل Lazare از وزن نسبتا سبکی برخوردار است که جابه جایی آسان را موجب می شود. چمدان دلسی مدل Lazare دارای چهارچرخ با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد که امکان حمل راحت چمدان را میسر می سازد. قفلی که برای چمدان دلسی مدل Lazare تعبیه شده است قفلیی از نوع TSA می باشد. همچنین توجه داشته باشید که چمدان دلسی مدل Lazare دارای 2 سال گارانتی بین المللی می باشد.
شرکت دلسی برای چمدان دلسی مدل Lazare امکانات بسیاری در نظر گرفته است به همین جهت خریداران در سراسر دنیا با سلایق گوناگون مجذوب این چمدان دلسی مدل Lazare می شوند.امنیت محتویات چمدان یکی از موارد بسیار مهمی است که شرکت دلسی جهت تضمین آن از قفل TSA استفاده نموده است.در رابطه با قفل رمز دارنوع چمدان دلسی مدل Lazare TSA لازم است بگوییم که به همراه این قفل کلیدی ارائه نمی‌شود و خریداران می بایست فقط با استفاده از رمز سه ‌رقمی نسبت به باز و بسته کردن این قفل اقدام نمایند. توجه داشته باشید که به کلید این قفل فقط برخی مأمورین امنیتی فرودگاه‌ها دسترسی دارند تا درصورت نیاز به بررسی محتویات داخلی چمدان‌ها بتوانند بدون شکستن قفل این کار را انجام دهند.توجه داشته باشید که مجموع طول و عرض و ارتفاع چمدان دلسی مدل Lazare 115 می باشد که معمولا قابل قبول تمامی ایر لاین ها در قسمت داخلی هواپیما می باشد.
سخن آخر
سعی شد در این نوشتار به معرفی 4 مورد از بهترین چمدان‌های دلسی پرداخته شود. گفتنی است که علاوه بر چمدان‌های دلسی، شما می‌توانید از کیف لپتاپ دلسی، کیف مدرسه دلسی و کیف بیزنسی دلسی نیز خرید کرده و استفاده نمایید.

چاپ این بخش

  مشاوره شغلی و مشاوره تحصیلی
ارسال‌شده توسط: admin - 08-08-2018, 04:12 PM - انجمن: معرفی سایت - بدون‌پاسخ

مفتخر هستیم که توانسته ایم در سطح تهران تمامی خدمات مشاوره و روانشناسی را به صورت درمان های چندوجهی و تیمی در اختیار مراجعین محترم قرار دهیم.

در زمینه ی مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده شما عزیزان می توانید از پکیج قبل از ازدواج کلینیک مشاوره اننتخاب نو که شامل ( تست ازدواج ، دوره آموزشی ویژه زوجین ، جلسات مشاوره جنسی، سکس تراپی و مشاوره فردی است بهره مند شوید که جلسات جنبه ی آموزش مهارت های بین فردی ، ارتقاع سطح آگاهی از نیاز های خود و فرد مقابل ،و حل مشکلات فردی را دارد.
قابل ذکر است که مرکز تخصصی روانشناسی انتخاب نو علاوه بر مشاوره زناشویی و ازدواج در تمام زمینه ها از درمان تیمی و چندوجهی استفاده می کند که به شرح ذیل می باشد : مشاوره شغلی و مشاوره تحصیلی ، مشاوره نوجوان ، مشاوره تلفنی ، مشاوره حقوقی خانواده ، مشاوره طلاق و مشاوره خیانت که از چندین درمانگر برای درمان مراجعین استفاده می کند .
به طور مثال : شما در زمینه ی کودک علاوه بر مشاوره کودک در صورت نیاز از نمایش درمانی ، بازی درمانی و نوروفیدبک نیز استفاده می کنید که طی جلسات روان درمانگرو مشاوران کودک  نتایج بدست آمده را ارزیابی کره و متدهای جدیدتری را به کار می گیرند.
در زمینه بالینی هم به صورت تخصصی به درمان وسواس ، درمان افسردگی و درمان اضطراب و استرس می پردازیم که خوش بختانه در زمینه مشاوره بالینی هم توانسته ایم از طریق تور روانشناسی درمانی، با همکاری و حضور روان کاو و روانپزشک در تورها بستری از درمان های گروهی را مهیا کرده تا در کنار جلسات فردی گروه درمانی هم تجربه کنند.
کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی انتخاب نو با در اختیار داشتن فضایی استاندارد و مجهز به جدیدترین ابزارهای سنجشی و درمان های تکنولوژی در کنار درمانگران متخصص و خبره توانسته است یکی از برترین مراکز مشاوره و مرکز روانشناسی در تهران و کشور باشد
بهزیستی و سلامت را در مرکز مشاوره تخصصی انتخاب نو زیر نظر متخصصان روانشناسی تجربه کنید

چاپ این بخش

  سیستم اعلام حریق از قطعات زیر تشکیل می شود:
ارسال‌شده توسط: Hooshmandsazan96 - 20-05-2018, 02:52 PM - انجمن: خدمات ساختمان - بدون‌پاسخ

سیستم اعلام حریق از قطعات زیر تشکیل می شود:
1.دتکتور اعلام حریق:
حسگرهای اعلام حریق به چند دسته حساس به دود، حرارت و گاز تقسیم می شوند. البته این دتکتورها از جهت فنی، نحوه تشخیص و محل نصب دارای انواع مختلفی هستند که شناسائی آنها نیاز به اطلاعات تخصصی دارد.
حسگرهای دود پر مصرف ترین انواع دتکتور هستند زیرا هر حریقی ابتدا با انتشار دود شروع می شود. اما در قسمت های تاسیسات یا آشپزخانه های صنعتی که معمولن دارای دود و یا بخار می باشند از حسگرهای حرارتی استفاده می شود.
2.کنترل پنل
کلیه قطعات و اجزا سیستم به کنترل پنل متصل شده و این قطعه وظیفه دارد در در صورت دریافت سیگنال آلارم،
ضمن ثبت آنها در حافظه کلیه آژیرها را به صدا در آورده و به آتشنشانی و مراجع دیگر اطلاع دهد.
همچنین برخی از کنترل پنل ها امکان ارسال سیگنال تست به قطعات را دارند.
3.لوازم جانبی
شستی اعلام حریق
لوازم جانبی سیستم اعلام حریق عبارتند از انواع شستی اعلام حریق، آژیر اعلام خطر، تلفن کننده و تکرار کننده معمولن شستی ها را در فضای عمومی و کاملن در دید همکانی قرار می دهند تا اگر فردی متوجه دود یا حریق شد بتواند با شکست کاور آن سیستم را فعال نماید همچنین صدای آژیر و چراغ گردان نیز باید بتواند در موقع خطر همه را آگاه نماید. و تلفن کننده نیز بلافاصله پس از تشخیص آلارم بطور اتوماتیک آتشنشانی و افراد مورد نظر را مطلع می نماید.
آزیر اعلام حریق
گاهی نیز لازم است پیغام ها و هشدارهای کنترل پنل در مکان دیگری نیز دریافت شود که این مهم نیز توسط تکرار کننده عملی می شود
 
 
خانه ی هوشمند - خانه هوشمند الفا-هوشمند سازی ساختمان -  نمایندگی خانه هوشمند-خانه هوشمند- اخذ نمایندگی خانه هوشمند

چاپ این بخش

  صنعت چاپ ایران و چشم انداز سرمایه گذاری بین المللی
ارسال‌شده توسط: چاپ و تبلیغات بهرنگ - 20-05-2018, 05:23 AM - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون‌پاسخ

صنعت چاپ ایران و چشم انداز سرمایه گذاری بین المللی
صنعت چاپ ایران، از نگاه ارایه دانش های تخصصی، موقعیت استراتژیک کشور و سایر عوامل انسانی و اقتصادی و قابلیت های موجود، از پتانسیل های بسیار بالایی برای ارتقای وضعیت خود برخوردار است، وضعیت فعلی ایران ناشی از فاکتورهای متعددی است که برخی از آنها به صورت مقطعی و برخی دیگر از نوع دلایل بنیادی هستند.
قابلیت های ایران برای تبدیل شدن به قطب تولید محصولات چاپی در منطقه را می توان چنین برشمرد :
۱-  تنوع اقلیمی:  ایران از تنوع اقلیمی بی نظیری برای تولید اقتصادی و با کیفیت انواع محصولات چاپی را داراست.
۲- نیروی کار ارزان و فراوان : ایران تقریبا جوان ترین کشور دنیاست و این نیروی کار جوان و ارزان نسبت به کشورهای پیشرو در امر محصولات چاپی مزیتی برای توسعه این بخش محسوب می شود.
۳-  وجود روزهای فراوان آفتابی و تعداد روزهای ابری کم:  نور از مهم ترین نیازهای کسب و کار است است خوشبختانه در ایران به دلیل شدت تابش مطلوب و روزهای آفتابی بالا مشکل چندانی از نظر نور وجود ندارد و همین موضوع بسیاری از هزینه ها را پایین می آورد.
۴-  وجود انرژی فسیلی فراوان و ارزان قیمت : ایران از نظر ذخایر هم از نظر ذخایر نفتی و هم گازی مقام دوم جهان را داراست. از سوی دیگر محصولات چاپی نیاز مبرم به سوخت ارزان برای تولید و حمل و نقل دارند و تفاوت فاحشی را در قیمت تمام شده ایجاد می کنند که این مزیت در صورت استفاده درست. افزایش حضور جهانی و صادرات ایران را در پی خواهد داشت. گفتنی است که هزینه های سوخت و نیروی انسانی به تنهایی حدود ۷۰ درصد کل هزینه های جاری تولید را در کشورهایی نظیر هلند به خود اختصاص می دهند.
۵- نزدیکی ایران به بازارهای بزرگ مصرفی جهان:  کشورهای عربی همسایه و حوزه خلیج، کشورهای تازه استقلال یافته، روسیه و اروپا از مراکز مهم مصرف به شمار می روند که مرکزیت ایران می تواند مزیت بزرگی محسوب شود. در بازارهای آینده این محصولات می تواند برای ایران که نزدیک ترین تولیدکننده به این بازار است مزیت بزرگی باشد.
۶- وجود جمعیت ۸۰ میلیونی ایران و با احتساب بازارهای همسایه به عدد  ۳۰۰ میلیون می رسد.
۷- امنیت سیاسی بالا در مقایسه با دیگر مکان های سرمایه گذاری.
۸- تغییر نگاه دولت جدید به مسایل سرمایه گذاری خارجی در کشور.
و هم اکنون در سایه تحولات سیاسی داخلی و بین المللی نشانه های مثبتی برای اقتصاد کشور و به تبع آن صنعت چاپ ایران پیش بینی می شود. خوشبختانه چشم اندازهای پیش روی صنعت چاپ، نوید بخش افق های تازه ای است و بازارهای بالقوه بسیاری در برابر این صنعت گشوده شده است که از آن جمله می توان به حوزه وسیع بازار صنایع چاپ و بسته بندی در منطقه و داخل ایران اشاره کرد.
کارشناسان این حوزه در ایران معتقدند یکی از وجوه و بخش های بزرگ صنعت چاپ در دنیای مدرن مربوط به صنایع بسته بندی است و سیاست گذاری ها دروراستای توسعه فعالیت های گسترده در این بخش حکایت از اهمیت این حوزه دارد. چرا که یکی از مهمترین شاخصهای رشد و توسعه اقتصاد هر کشور میزان رشد صنعت چاپ و بسته بندی آن است.
خوشبختانه با تحولاتی که پس از توافق تاریخی ژنو روی داد، هم اکنون طرف های اروپایی وآسیایی به شکل بهتری جوابگوی طرف های ایرانی خود هستند و زمینه های مثبتی برای گسترش همکاری هایی متقابل در حال شکل گیری است و فرصتی طلایی برای مذاکره و گفتگو با متولیان بخش خصوصی و نهادهای نظارتی ایران بوجود آورده است و متولیان ایرانی این صنعت مشتاقانه پذیرای سرمایه گذاران خارجی در بخش های مختلف چاپ و به خصوص در صنعت بسته بندی اند.
با توسعه سطح توافق های ایران با کشورهای مختلف به خصوص در حوزه صنایع، حمل و نقل، نفت و انرژی، توریسم، بانک و بورس، کشتیرانی و... جامعه کسب و کار ایران به شدت نیازمند استفاده از خدمات چاپ و بسته بندی در سطح بزرگی است که در اینجاست که اگر سرمایه گذاران خارجی بتوانند در شرایط کنونی دست به کار شوند و قراردادهای اقتصادی را در زمینه سرمایه گذاری حوزه چاپ و بسته بندی را با ایرانیان به امضا برسانند. مطمئن باشند که سود هنگفتی را در این راه بدست خواهند آورد و توامان با شکوفا شدن صنایع بسته بندی، تعداد قابل توجهی شغل جدید ایجاد شده و سرمایه گذارهای خارجی آمادگی خواهند داشت با آوردن تکنولوژی پیشرفته صنایع چاپ و گرافیک در توسعه صنعت چاپ ایران همکاری و شرکت فعال داشته باشند.
تولید پلیت های CTP ، تولید مرکب های چاپ با کیفیت بالا، تولید انواع کاغذ، مقوا و ورق های کارتنی از صنایع جانبی خواهند بود که با توسعه صنعت چاپ رونق خواهند گرفت که خود عامل اشتغال و توسعه خواهند شد.
بهره گیری از سرمایه گذاری و فن آوری های پیشرفته و تجربه های ارزشمند در تولید و صادرات موجب می شود بهترین کیفیت چاپ با حداقل قیمت تمام شده در ایران قابل تولید شود و عملا، علاوه بر پوشش نیازهای فراوان داخلی امکان صادرات محصولات چاپی به کشورهای خارجی نیز فراهم می شود. بدین ترتیب می توان پیشرفت منظم و پایدار بازار چاپ ایران را انتظار داشت که امری حتمی است که تحقق می یابد.
البته در این عرصه کاستی های مهمی نیز وجود دارد که به عنوان چالش های عمده صنعت چاپ ایران مطرح است. برای مثال بخش عمده ای از چاپخانه های ایران با تجهیزات قدیمی و در چهار چوب و فضای دولتی اقدام به چاپ می کنند که در نتیجه تولید آن ها با مشکلات کیفی مواجه بوده و قیمت تمام شده آن ها به هیچ وجه قابل رقابت نیست.
بنابراین برای باقی ماندن در کوران رقابت های بین بخشی و بین المللی لازم است که با درک اهمیت و نقش بلامنازع فن آوری های نوین در طراحی، تولید و عرضه محصولات و خدمات مختلف فرهنگی و هنری و افزایش بهره وری و شکوفا کردن ظرفیت های قوی نیروی انسانی و ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه صنعت چاپ، در زمینه نوسازی شبکه چاپخانه های کشور و به کارگیری سخت افزارها و نرم افزارهای مدرن امروزی در این شبکه اقدام کرد و نباید فراموش کرد که صنعت چاپ و صنایع وابسته نقش مهمی در مبادلات بین المللی ایفا می کند. از بسته های کالاها گرفته تا چاپ لیبل، چاپ کتاب، چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور و چاپ جعبه و مطبوعات، انواع و اقسام لفاف و بسته بندی کالاها، تابلوها و استند تبلیغاتی و  پوسترهای تبلیغاتی، چاپ صنعتی و... از جمله این کارکرد است.
در دنیای تولید و تجارت امروز هیچ یک از محصولات صنعتی و تولیدی، از خدمات و تولیدات صنایع چاپ بی نیاز نیستند و برای نفوذپذیری محصولات تولیدی یک کشور در بازار داخلی و بازارهای جهانی، صنایع چاپ پیشرفته کشورها نقش بسیار عمده ای در معرفی توانمندی های تولید و تجارت هر یک از کشورها ایفا می کنند.
در حال حاضر تولید محتویات نفیس و اثرگذار به علت ضعف امکانات و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری، در اختیار کشورهای دیگری مانند چین و ترکیه قرار گرفته است و همین مساله سرمایه گذاری های بین المللی را به جای ورود به ایران به کشورهای فوق سوق می دهد و این فرایند یکی دیگر از چالش های جدی صنعت چاپ ایران به شمار می رود.
دستیابی ایران به مقام نخست منطقه در افق چشم انداز، نیازمند توسعه همه جانبه صنعت چاپ، ایجاد زیرساخت های لازم، آموزش نیروی انسانی، بازسازی و نوسازی صنایع چاپ، بسترسازی های قانونی و حقوقی برای حضور بیشتر در بازارهای بین المللی است و حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی در این بخش است. این همه نیازمند عزم ملی و ایفای نقش فعال همه مدیران و دست اندرکاران موثر و مرتبط کشور است.
قدر مسلم این که صنعت چاپ می تواند گام های شتابانی را به سوی توسعه بردارد. به این منظور توجه به مواردی چون سرمایه گذاری در انتقال پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ افست، چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی چاپ برای بهره برداری کامل از تکنولوژی خریداری شده، تحقق سالیانه ۳ میلیارد دلار گردش مالی صنعت چاپ ایران در آینده با پوشش نیازهای داخلی و نیاز کشورهای پیرامونی با تاکید بر چاپ بسته بندی و چاپ لیبل، چاپ دیجیتال، کتاب و نشریات و بالاخره فروش دانش فنی به کشورهای منطقه راهگشا خواهد بود.
ضرورت ایجاد و گسترش سرمایه گذاری در حوزه چاپ و بسته بندی از طرف سرمایه گذاران برگ برنده ای است که نیاز به هوشیاری و درایت در این مقطع از زمان دارد که هر شخص یا شرکتی با شم بازار خود می تواند آن را دریافت و در راه آن قدم اصلی را بردارد.
منبع : چاپ و نشر

چاپ این بخش

  ثبت نام مدارس و دانشگاه
ارسال‌شده توسط: bhrprn - 19-05-2018, 12:39 AM - انجمن: معرفی سایت - بدون‌پاسخ

برای مشاوره و ثبت نام مدارس و دانشگاه به سایت ایران تحصیل یا azmoon.medu.ir  مراجعه کنید و مشاوران به صورت تلفنی و حضوری به شما کمک میکنند.
 
آدرس سایت ایران تحصیل
https://irantahsil.org/

چاپ این بخش

  تولید سررسید با کیفیت باید با گره خوردن صنعت و هنر پدید آید
ارسال‌شده توسط: چاپ و تبلیغات بهرنگ - 05-05-2018, 12:12 AM - انجمن: معرفی سایت - بدون‌پاسخ

تولید سررسید با کیفیت باید با گره خوردن صنعت و هنر پدید آید
صنعت و هنر به هم گره خورد
برای تولید کالایی که در عین زیبایی، کارا باشد و بتوان با آن بازار را فتح کرد، باید تدبیر داشت. رسیدن به این هدف در وضع فعلی، خود هنر است و تنها از دست هنرمندانی عیارشناس بر می آید. برای رسیدن به توسعه نمی شود بی پشتوانه و به صورت فردی عمل کرد، باید گروه خبره ای را در اختیار داشت. کارهای صنعتی در سرزمین ایران و نزد مردان پارس سابقه ای طولانی و درخشان دارد و بی شک وقتی هنر و صنعت به هم بپیوندند، موفقیت حتمی است.
با ما در گفت و گو با علی مهتاب خواه و حسن اسماعیل بیگی، مدیران هنرمند و خوش فکر مجموعه کارا تدبیر هنر و بازدید از کارخانه های گروه صنعتی پارس و مصاحبه با مدیر عامل آن، مرد خستگی ناپذیر صنعت، علی اکبر اخوت، همراه باشید.
ما به واسطه حوزه فعالیتمان در ماه های اول و آخر سال با سیلی از محبت های دوستان على الخصوص در صنف تولید سررسید روبرو می شویم، در بین سررسیدهای واصله به دفتر مجله یک جنس و طرح خاص سررسید نظر ما را جلب کرد. پرسیدیم و گفتند سررسید چرم مصنوعی است که سررسید چاپ لیزری روی آن انجام شده است. خیلی دلمان می خواست ته و توی ماجرا را در بیاوریم اما وقت نشد؛ تا امروز که دوباره در استفاده از یک ست شیک چشممان به برند کارا خورد که با دقت و ظرافت زیادی بر روی چرم خودنمایی می کرد؛ تماس گرفتیم، همکاری کردند، هماهنگ کردیم، رفتیم، پرسیدیم، شنیدیم، آشنا شدیم اما بسمان نبوده بخوانید و ببینید.
[عکس: Tell-me-how-to-get-acquainted-with-the-P...group..jpg]
از چگونگی آشنایی خود با گروه صنعتی پارس بگویید.
ما به عنوان تولید کنندگان سررسید سال ها است که در این کار حضور داریم، ما بارها برای تولیداتمان از محصولات چرمی استفاده کرده ایم؛ وقتی با محصولات گروه صنعتی پارس آشنا شدیم کیفیت و تنوع آن در رنگ و شکل ما را مجذوب خود کرد. به نظر من چون این مجموعه خودش جزو مصرف کنندگان تولیداتش است به خوبی محصولش را ازمون کرده و بالاترین کیفیت ممکن را برای تولیداتش در نظر گرفته است.
ما در سال ۱۳۹۶ یک خرید کوچک از مجموعه چرم پارس داشتیم و پیرو آن در سال ۹۵ با تجربه ای شیرین که از مصرف کالای چرم پارس عایدمان شده بود. مقدار سفارشات بیشتری از این کارخانه اخذ کردیم
این ایده ساخت جلد سررسید با چرم لیزری از کجا می آید؟ مزیت آن نسبت به دیگر انواع جلدهای مورد استفاده در سررسیدسازی چیست؟
مجموعه کارا تدبیر سال ۹۵ با آشنایی مختصری که با مجموعه پارس داشت به تولید جلد سررسید با جنس چرم لیزری دست زد. این تکنیک در صنعت چرم و سررسیدسازی وجود داشت اما کارا تدبیر اولین تولید کننده ایرانی بود که آن را در کشور تولید کرد. این چرم بیشتر در صنایع دیگر کاربرد داشت اما طرحی در ذهن ما بود که برای پیاده سازی اش به این جنس نیاز داشتیم؛ خواسته هایمان را با حاج آقا اخوت در میان گذاشتیم و ایشان هم جواب مثبت دارند و مراحل آزمایشگاهی کار آغاز شد. همان نمونه های اولیه نیاز ما را برطرف کرد و دقیقا همان چیزی شد که در ذهن ما بود.
برای ما فعالان صنف سررسید ثبت لوگو و رنگ بسیار مهم است و در کار گروه صنعتی پارس دست ما در انتخاب کاملا باز بود. ما در مجموعه کارا تدبیر سال ها است که در تولید سررسید هستیم و تحقیقا به شما می گویم که پس از ورود هات استمپ و یا همان ترمو و استفاده از آن در جلدسازی، اتفاق و نوآوری دیگری در سطح بازار رخ نداده بود تا اینکه ما با بررسی های زیاد به چرم لیزری دست يافتيم، این یک پیشنهاد به صنف تولید کنندگان سررسید بود و فصل جدیدی از کیفیت را آغاز کرد. لیزر در اکثر صنایع جهان کاربرد داشت اما در کار ما بدون کاربرد بود که با حرکتی که آغاز شده می توان گفت که پرکاربرد خواهد شد . با ظرافتی که طرح چرم لیزری دارد در مارک لباس ها و برندسازی بسیار پرکاربرد است. در این شیوه دقت طرح انقدر بالا است که می توان به کمک آن خطی به باریکی یک مو بر چرم ترسیم کرد که این ظرافت دست طراح را باز نهاده و زیبایی خاصی به کارش ما خواهد بخشید. پیاده سازی طرح به کمک لیزر شاید زمان بیشتری از کلیشه بیرد اما دقت آن بسیار بیشتر از کلیشه است.
[عکس: What-were-the-benefits-of-working-with-t...tative.jpg]
مزیت های کار با این گروه صنعتی چه بود که شما فعالیتتان را با آن ادامه دادید و نمایندگی فروش آن را اخذ کردید؟
در کار با گروه صنعتی پارس چند نکته اساسی توجه ما را به خود جلب کرد. اولین نکته که برای مشاغلی چون ما بسیار حائز اهمیت است بحث حفظ طرح اختصاصی است، چرم پارس از محدود گروه هایی است که منافع سفارش دهندگان و مشتریانش را همیشه محفوظ می دارد. یکی از دغدغه های همیشگی صنف تولید کنندگان سررسید بحث کپی کردن طرح های اختصاصی هر تولید کننده است. مجموعه پارس به شما این اطمینان را می دهد که با هیچ وعده و هیچ قیمتی طرح اختصاصی شما را برای تولید کننده دیگری عرضه نخواهد کرد. علاوه بر آن این مجموعه توایی آماده سازی هر طرح و رنگ و مدلی را که مورد نظر افرادی از صنف من است، دارا است اما طبيعي است که سفارشاتی که تا این حد خاص هستند باید در متراژهایی سفارش داده شوند که به صرفه کارخانه و مشتری باشید. به طور مثال یک سفارش هزار متری خاص با توجه به اینکه احتیاج به ملزوماتی از قبیل نوردی خاص برای تولید دارد در این متراز به صرفه نیست، در غیر این صورت با شناختی که ما از گروه صنعتی پارس داریم هیچ کاری از از این قبیل نشدنی نیست.
یکی دیگر از مزیت های این کارخانه قیمت رقابتی آن نسبت به محصولات وارد شده و مشابه است؛ وقتی برابری و حتی در برخی مواقع برتری تولید داخلی از هر لحاظ قابل وصول است چرا باید تولید کننده داخلی از تولید کننده وطنی مواد اولیه خود حمایت نکند؟!
این کارخانه به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند سفارشات من را به دستم برساند و همکاران ما می دانند که در دسترس بودن منبع در این کار چقدر مهم و حیاتی است. مضاف بر اینکه با خرید از محصولات داخلی، من تولید کننده امکان انتقاد و پیشنهاد هم دارم به طور مثال جنس تحویل داده شده از کیفیت مورد انتظار و بر حسب نمونه اولیه برخودار نیست، مطمئن باشید گروه صنعتی پارس انتقاد شما را پذیرفته و از تولیدات خود حمایت می کند، من در کار با این مجموعه می توان به تولید سفارشات خود نظارت داشته باشم و نظرات خود را اعمال کنم. این مزیتی است که در هیچ جای دنیا برای من مقدور نمی شود.
من معتقدم چون خود جناب اخوت از تولید کنندگان زحمت کش کشور است که از صفر شروع کرده و طی این سال های فعالیت تجربه های زیادی دارد، به خوبی درد تولید کنندگان را می شناسد و از این رو می توان روی همکاری و درک ایشان حساب کرد.
[عکس: Please-explain-a-bit-more-about-how-to-i...ively..jpg]
لطفا در مورد چگونگی پیاده سازی طرح اختصاصی و حفظ انحصاری آن کمی بیشتر توضیح بدهید.
بگذارید در این رابطه مثالی بزنم: اگر یک سفارش دهنده در صنف ما برای تولید سررسیدهای سال جدیدش طرح خاصی را در ذهن داشته باشد و برای تولیداتش نیاز به ده هزار متر چرم از نوع و طرحی منحصر به فرد بخواهد، می تواند به این گروه مراجعه کرده و خواسته های دلخواهش را مطرح کند. این گروه یک بخش آزمایشگاهی دارد که طرح اولیه را تا زمانی که مطلوب نظرتان باشد و به تایید شما برسد، به طور نمونه ای تولید می کند.
این بخش اطمینان به تولید انحصاری یک طرح برای صنف من بسیار با اهمیت است، ما نمی گوییم که تمام ایده های ما بکر است. عموم ما چشم به محصولات و تولیدات جدید اروپایی و آمریکایی داریم اما این الگوبرداری عمدتا در حد الهام گیری از طرح ها است شغل ما به صورت واقع در سال 4 ماه فعالیت دارد و با ریسک زیادی مواجه است، یک طرح خوب و منحصر به فرد می تواند در مقبولیت کار ما موثر باشد و از این رو بحث اطمینان و عدم کپی برداری برای من نوعی بسیار حائز اهمیت است.
قبل از استفاده از محصولات داخلی کالای مورد نیاز خود را از کجا و چگونه تهیه می کردید؟
قبل از آشنایی ما با گروه صنعتی پارس هم کار ما همین تولید سررسید بود. هر سال با کلی مکافات جنسمان را از کشورهایی مانند چین تهیه می کردیم. من و سایر همکاران می رفتیم و مثلا ۲۰ هزار متر از چهار رنگی که به نظر خودمان خوب و پر فروش بود تهیه می کردیم و با خواب سرمایه زیاد به واردات مبادرت می کردیم. اما اصطلاحا جنس ما جور نبوده موقع سفارش گیری بارها شده بود که برای نداشتن یک رنگ و جنس خاص و مد نظر مشتري، ما از انتخاب آنها خارج شده بودیم و این برای یک شغل با مشتریان خاص و فصلی آسیبی بزرگ است.
همکاران من می دانند که قیمت هر متر ترمو در کشوری مثل ترکیه بین ۳٫7 تا ۳٫۹ یورو بوده است و اگر قرار باشد از قیمت آن تخفیف بگیرند. کارخانه های خارجی از کیفیت خود می کاهند و دیگر جنس آن چیزی نیست که ما می خواستیم، تازه این قیمت خرید پایه است و به آن هزینه حمل و نقل و گمرک و ترخیص هم اضافه میشود که بهای آن را از قیمت کالای داخلی بسیار بالاتر می برد.
شما خود تولید کننده محسوب می شوید؛ هدف شما از اخذ نمایندگی فروش این واحد تولیدی چه بود؟ آیا برنامه خاصی برای تولیدات امسال دارید؟
هدف ما این بود که مشتری بتواند به راحتی در مرکز شهر به محصولات کارخانه دستیابی داشته باشد تا به این وسیله به کاهش مراجعه به کارخانه هم کمک شود و مراجعات به زمان عقد قرارداد نهایی موکول شود.
ما امسال با هماهنگی هایی که انجام دادیم قرار شده که محصولات چرم مصنوعی را در دو بخش در اختیار همکاران عزیز در بخش تولید سررسید قرار دهیم، یکی تولیدات عمومی و دیگری سفارشی وخاص. گروه صنعتی چرم پارس با همکاری کارا تدبیر با شناخت کامل بازار سررسید ترتیبی داده که حتی اگر کسی یک طاقه چرم عمومی هم بخواهد به راحتی بتواند تهیه کند تا به این وسیله مشتری های خرده بازار هم بتوانند خرید کنند. در کنار آن اگر مجموعه های کلان و بزرگتر طرحی را به صورت اختصاصی بخواهند، قابل اجرا است و ما می توانیم به آنها سرویس دهی کنیم.

نقل قول:در این گفت و گو آنقدر از گروه صنعتی پارس سخن به میان آمد که ما مشتاق شدم یه سری هم به آنجا بزنیم. این با تردید کار جدید و جالبی به نظرمان آمد، شانس هم با ما همراه بود و همه چیز دست به دست هم داد تا سفر ما به شهر عجایب آغاز شود با هماهنگی های که انجام شد همان صبح از دفتر کارا تدبیر به سمت کارخانه چرم پارس حرکت کردیم.
گروه صنعتی پارس واقع در کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج پذیرای ذهن کنجکاو ما بود. این گروه در سه کارخانه مجزا واقع شده و از توليد پليمر (به عنوان مواد اولیه ساخت چرم و کفی کفش) تا ساخت چرم و تولید کفش فعالیت دارد. با ما در بازدید از خط تولید چرم مصنوعی این کار خانه و گفت و گو با مدیر عامل آن، سرد سخت کوشی صتعت، علی اکبر اخوت ديمراه باشید.
از ۴۲ تا کنون
بنده على اكبر اخوت مدير عامل گروه صنعتی چرم و کفش پارس و پلیمر پارس هستم. سابقه نام و برند پارس به سال 1342 برمی گردد، زمانی که پدرم در سن بیست سالگی در محلی کوچکتر از ده متر، تولید کفش را شروع کرد. در سال ۱۳6۶ بنده وارد کار پدر شدم و شغل او را از کار دستی به نیمه اتوماتیک و ماشینی ارتقا دادم، سال 1370 دستگاههای کفش سازی وارد کردیم، تولید کننده پلی اورتان شده و از آن پس وارد تولید کفش ماشین شدیم.
یک دهه بعد، یعنی در سال ۱۳۸۰ گروه صنعتی پارس اولین خط تولید چرم مصنوعی خود را با مارک ماتکس (MATEX ) از کشور ایتالیا وارد کرد. سال ۱۳۹۳ ما یک گام دیگر به خودکفایی نزدیک تر شده و کارخانه پلیمر پارس را بنا نهادیم. ما از کفش به چرم رسیدیم چرا که تولیدی ما توسعه پیدا کرده بود و تولیداتمان افزایش یافته بود و ما نیاز به مواد اولیه و با کیفیت دلخواه خودمان داشتیم. بعد از چرم هم به سمت ساخت پلیمر متمایل شدیم و این حرکت باز هم به خاطر نیاز ما در بخش ساخت کفش و تولید چرم مصنوعی صورت پذیرفت.
گروه صنعتی پارس
گروه صنعتی چرم پارس امروز حدود 4۰۰ نفر پرسنل مستقیم دارد و بیش از هزاران کار غیر مستقیم به واسطه فعالیت ما در بخش چرم و کفش و پلیمر پارس، به وجود آمده است.. ما یک خانواده بزرگ چند هزار نفری را تشکیل میدهیم.
تمامی ماشین های مورد استفاده ما از برندهای شناخته شده و به روز اروپا است که ما برای رسیدن به کیفیت مطلوب و توان رقابت با تولیدات خارجی مجبور به استفاده از آنها هستیم مضاف بر اینکه این ماشین ها در داخل کشور تولید نمی شوند و کشور ما هنوز به این میزان از توسعه و تکنولوژی نرسیده است، اما سرویس و تامین و نگهداری این ماشین ها توسط صنعتگران توانای داخلی ما صورت می گیرد و در این حوزه گروه صنعتی پارس از نیروی خارجی استفاده نمی کند.
چرا چرم مصنوعی
مردم علاقه زیادی به استفاده از کالاهایی داشتند که از پوست حیوانات ساخته می شوند با ازدیاد این درخواست ها دانشمندان چرم مصنوعی را جایگزین استفاده از چرم طبیعی کردند تا به این وسیله نیاز جوامع مرتفع شود؛ در دنیا افراد زیادی وجود دارند که ما آنها را دوستداران محیط زیست مینامیم، آنها با کشتار حیوانات برای دستیابی به پوستشان مخالف هستند و یکی از دلایل مهم سوق دادن بازار به سمت استفاده از چرم مصنوعی هم همین مورد بوده است
اساس مواد اولیه ما اصولا از پتروشیمی ها اخذ می شود، یعنی پایه اکثر آنها یا گاز طبیعی است با نفت و با آب دریا که فرآوری شده و طی روندی تبدیل به چرم مصنوعی می شود.
کاکولیشن
سال ۱۳۹4 در روند توسعه و نوگرایی، گروه صنعتی پارس خط تولید وت را هم راه اندازی کرد. وت (Wet) به معنای خیس است و همانطور که از اسمش برمی آید به معنای چرم خیس است که در دنیا به چرم کاتولیت معروف است. امروز ما جزو محدود تولید کنندگانی هستیم که در ایران چرم مصنوعی یا همان کاگولیشن تولید می کند این نوع چرم همان است که در بازار ایران با نام ترمو هم شناخته و عرضه می شود. نمی دانم این اسم از کجا آمده اما اسم جهانی و بین المللی آن در بین مصرف کنندگان هات استامپ (liotstarmp) است، یعنی با استامپ داغ ضرب می زنند تا شکل و رنگ آن به دلخواه تغییر پیدا کند. در سال اخیر که همکاری ها با دوستان تولید کننده سررسید قوی تر شده به کار با لیزر روی سررسید چرم، که باز یک نوع کاگولیشن است تمایل بیشتری پیدا کرده ایم.
تمام تلاش های ما و هدف تعریف شده گروه صنعتی پارس ایجاد اشتغال و رونق بخشی به بازار داخلی است. به گفته مقام معظم رهبری امسال سال ایجاد اشتغال و کار است و ما نیز با این هدف گذاری در سال جاری همت مان را برای رسیدن به این مهم مضاعف کرده ایم. ما باید کاری کنیم که لااقل در این عرصه آنچنان ظاهر شویم که کمکی به اعتلای صنعت کشور شود و مشکل کمبود شغل هرچه بیشتر کاهش پیدا کند. با آغاز سال ۱۳۹۵ با توجه به مصرفی که هات استامپ در تولید سررسید دارد، وارد این بازار شدیم و روی این دست از تولیدات تمرکز کردیم که با کمک دوستانی چون مجموعه خوشنام کارا تدبیر با استقبال خوبی هم روبرو شدیم. آنها راهنمای ما بودند و به ما نظر دادند که تولید کنندگان سررسید به چه محصولی نیاز دارند و وقتی می گویند به ترمو احتیاج داریم، دقیقا چه چیزی مد نظرشان است ما در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هر چه بیشتر نیاز مصرف کننده داخلی را مرتفع کنیم و به این واسطه خروج ارز از بازار کشور را کاهش دهیم.
مزیت ها
در خرید محصول ما چندین مزیت برای یک تولید کننده داخلی وجود دارد، یکی از مهم ترین آنها بحث اعتماد است. مشتری ایرانی می تواند با اطمینان کامل خرید خود را به انجام برساند و تضمین های لازم را در دست داشته باشد. شما حساب کنید که مصرف کننده داخلی چند کانتینر بار از خارج کشور تهیه کرده و حالا موقع استفاده متوجه عیب و ایرادی در محصول وارداتی می شود، چه باید بکند؟ ارتباط گیری با آنها و آگاه کردن شان از ایراد محصول و یا این نکته که تولید آنها باب میل نبوده و نتوانسته توقعات را در زمان تولید برآورده کند، و دست یافتن به روندی برای جبران خسارت کار بسیار مشکلی است
نکته با اهمیت دیگر متوجه سرمایه در گردش این عزیزان به عنوان یک تولید کننده است. با خرید محصول داخلی سرمایه در گردش آنها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند چرا که اگر کسی بخواهد محصولی را به کشور وارد کند باید حداقل سه تا چهار ماه قبل از زمان مورد نظر خریداری کرده و این مشکل در معامله گاهی باعث می شود که مبالغ هنگفتی از سرمایه بدون استفاده مانده و به اصطلاح تاجر دچار خواب سرمایه شود.
در این راستا می توان به نکات زیادی اشاره کرد که قبل و یا هنگام تولید می تواند خریدار داخلی را با مشکل روبرو کنید. به طور مثال در همین کار ما تولید کننده داخلی خرید خود را انجام داده و حتی بدون هیچ مشکلی در زمان تحویل و کیفیت خروجی دست به تولید زده اما سفارشات به شکلی رقم خورده که حالا احتیاج به مقدار بیشتری از یک رنگ خاص پیدا کرده و یا اصلا سفارشی به او ارجاع داده شده که رنگی خاص طلب می کند که توسط تولید کننده از قبل پیش بینی و تهیه نشده است، حالا چه باید کرد؟ ما در گروه صنعتی پارس تمهیداتی اندیشیده ایم که می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن نیازهای اینچنینی مشتریان مان را مرتفع کنیم.
مضاف بر اینکه همه می دانیم برای رونق اقتصادی کشور تا حد امکان باید از کالای تولید داخل استفاده کرد تا به این وسیله کارگر ایران بیکار نماند و چرخ صنعت، در گردش خود دچار مشکل نشود. مصرف کننده عمده این کالا می تواند با قیمتی حتی کمتر از مشابه های خارجی این محصول را خریداری کند. ما هم چون دیگر تولید کنندگان از اقتصاد آزاد استقبال می کنیم و قیمتهایمان تماما رقابتی است و در کنار آن همیشه نفع مصرف کننده را در نظر داریم. ما هرگز به کار خود نگاهی صرف منفعت طلبانه نداشته ایم و می دانیم که برای ورود به بازار جهانی باید در کنار کیفیت، قیمت محصول مان بتواند تولیدات خارجی دیگر را به چالش بکشد و رقیب و جایگزین خوبی برای آنها باشد.
تولیدات متنوع، مشتریان متنوع
تولیدات گروه صنعتی پارس امروز در صنایع و بخش های زیادی استفاده می شود. ما در صنایع تجهیزات خودرو، مبلمان، البسه، کفش، کیف و کمربند، انواع جلدهای سررسید و صنایع تزئینی خدمات رسانی می کنیم، می شود گفت تنوع رنگی محصولات ما نامحدود است چرا که ما برای هر سلیقه ای تولیدات داریم و وقتی رنگ دلخواه مشتری به دست آمد، بر اساس آن سفارشاتش را تولید می کنیم. اگر شما آرشیو ما را از بدو تاسیس این گروه صنعتی ملاحظه کنید، بالغ بر ۳۰۰۰ رنگ و مدل، طرح و ضخامت منحصر به فرد خواهید یافت. محصولات ما تنوع زیادی دارد چرا که ما یک مجموعه خصوصی هستیم که نیازمان را در ارتباط با مشتریان می دانیم و مهم ترین اصل در واحد ما مشتری مداری و احترام به خواسته افرد است، ما به این درک رسیده ایم که سلایق مختلفی بر کار ما حکم فرما است و معتقدیم که کسی در این بازار موفق است که بتواند خواسته های مشتریانش را به بهترین وجهی برآورده کند
ما با شرکت ها و برندهای فراوانی در صنایع متعددی همکاری داشته ایم و توانسته ایم آنها را به عنوان مشتریان ثابت خود جلب کنیم. می توانم به طور مثال در صنایع مبلمان اداری به شرکت هایی چون اروند، نیلپر و داتیس اشاره کنم که هر کدام به عنوان سرشاخه مصنف خود محسوب می شوند و مبلمان اداری اماکنی چون ساختمان اجلاس سران کشورهای اسلامی و مکان هایی از این دست را تجهیز کرده اند. در زمینه مبلمان خانگی هم شرکت های معتبری مشتری محصولات ما هستند.
در صنعت خودروسازی شرکت هایی چون خودرو آذین و یا شرکت برتز که تجهیزات و مبلمان داخلی اتومبیل های ایران خودرو را تولید می کند از مشتریان عمده تولیدات ما است. در ساخت جلدهای سررسید با برندهای شناخته شده ای چون کارا تدبیر و برگ سبز و دیگر دوستان همکاری داشته ایم، در صنعت کفش که خود مجموعه یک سابقه طولانی در تولیدش دارد، هم اکنون بیش از هزاران همکار در صنف تولید کنندگان کیف و کفش از تولیدات ما استفاده می کنند؛ آنها به واسطه اینکه چرم ما را در محصولات تولیدی بخش کفش ملاحظه کرده اند به کیفیت آن اطمینان دارند. ما با تلاش و توسعه مداوم کار توانسته ایم نامی شناخته شده در صنعت تولید چرم مصنوعی باشیم و مورد اطمینان صنایع زیادی قرار بگیریم، می توان گفت که امروز هر جا که چرم هست ما به نوعی حضور داریم.
تولید کننده تولید محور رویکرد ما
همیشه به این صورت بوده که تا می شود ارزش افزوده کار در کشور خودمان به خرج برسد تا اشتغال سازی شود و اقتصاد رونق بگیرد، از همین رو همواره به صنایع بالادستی خود نگاه کرده ایم و تمام توان خود را روی تولید مبانی و اساس کار قرار داده ایم. همین نگاه ما را از تولید کفش دستدوز به تولید چرم و بعد به تولید پلیمر که در هر دو صنعت کفش و چرم سازی مورد استفاده قرار می گیرده کشاند. ما تا جایی که توانایی داشته ایم تولیدمحورانه پیش رفته و سعی کرده ایم مواد اولیه مورد استفاده کارمان را خودمان تولید کنیم، اما به هر حال در تهیه ماشین ها و برخی مواد اولیه ضروری مجبور به استفاده از محصولات خارجی هستیم که در انتخاب آنها همیشه کیفیت برای گروه صنعتی پارس از هر فاکتور دیگری با اهمیت تر بوده است. دستگاههای ما و موادی که از آن یاد شد و هنوز قادر به تولید آن نیستیم از بهترین و شناخته شده ترین برندهای اروپایی و از کشورهایی ابر صنعتی چون آلمان و ایتالیا اخذ شده اند.
صادرات
گروه صنعتی پارس از سال ۱۳۷۳ به صادرات کفش های تولیدی اش پرداخت و در آغاز با صادر کردن محصول به کشور روسیه این روند را آغاز کرد پس از آن به کشور های مختلفی چون انگلستان کشورهای آفریقایی مانند نیجریه، تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس، همسایگان شرقی غربی اهم از عراق و افغانستان و پاکستان، کشورهای آسیای میانه مثل قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، آذربایجان گرجستان، مولداوی و اگر این صادرات داشته ایم. متاسفانه در سال های اخیر با تحریم هایی که به وجود آمد این حوزه تا مقدار زیادی محدود شد. ما همچنان امیدواریم که با به تعادل رسیدن و پایداری وضع موجود بتوانیم صادرات را از سر گرفته و بیش از پیش در این زمینه کوشا باشیم، یکی از راه های شکوفایی اقتصاد داخلی همین صادرات و جذب بازار های جهانی است که در اهداف مجموعه ما تعریف شده
بازدید از خط تولید
ما در واقع دو بخش عمده داریم، یک بخش مواد سازی اولیه کاگولیشن و بخش دوم تولید خود گاگولیشن است که بعد از آن وارد کتینگ می شویم و مجموع این کارا با هم مراحل تولید چرم مصنوعی را تشکیل می دهند.
سخن پایانی
یادمان باشد که کارکنان و زحمتکشان این مرز و بوم از افتخارات و مباهات این کشور هستند، علی الخصوص اگر کاری که می کنند شامل ارزش افزوده ای بشود که سر سفره ایرانی می رود و جامعه را از سود کار خود منتفع می کند. بنده به عنوان یک تولید کننده داخلی، خواهش می کنم که مصرف کنندگان تا حد مقدور از جنس ایرانی استفاده کنند و نگاهشان را به این موضع تغییر دهند. نگاه ما باید به خرید جنس ایرانی نگاه حمایتی و توأم با تکلیف باشد. ما مکلفیم تا برای کارآفرینی و بهتر شدن وضع اقتصادی کشور تلاش کنیم، مطمئن باشید این عمل در طولانی مدت تاثیر خود را خواهد گذاشت. در وضع اقتصادی بهبود ایجاد خواهد کرد و به این طريق حسی از امنیت به جامعه تزریق خواهد شد، ما باید با همدلی و همکاری در پویا نگاه - داشتن جامعه مشارکت کنیم.
منبع : چاپ و نشر

چاپ این بخش

  سئو و بهینه سازی وب سایت چیست؟
ارسال‌شده توسط: ghatar - 04-05-2018, 04:13 PM - انجمن: سئو و بهینه سازی - بدون‌پاسخ

سئو مخفف کلمه بهینه سازی برای موتور های جستجو گر است.
در این مقاله سعی کرده ایم به صورت کاملا ساده و عامیانه توضیح دهیم تا برای کلیه افراد قابل فهم و درک باشد در ادامه همراه باشید تا با کارهای اولیه سئو آشنا شوید.
سئو به کلیه کاراهای که برای بهینه سازی سایت و ارتقاء رتبه سایت در موتورهای جستجو گر(گوگل) انجام می شود گفته می شود.
سئو از دو بخش کلی به نام onpage  وoffpage تشکیل  می شود که هر کدام از آنها دارای نکات بسیاری است که رعایت تمام نکات در داشتن سایتی بهینه و دارای جایگاه مناسب الزامی است.
سئو در نگاه اول کاری بی ثمره است اما اگر کمی به آن بها داد شود از همه قسمت های یک مجموعه حائز اهمیت تر می باشد به طور خلاصه اگر بخواهیم بررسی کنیم سئو درصورت کامل بودن سایت از نگاه کد نویسی و رعایت اصول اولیه،  بهینه سازی کد ها انجام می دهد.
سئو سایتی که از نظر کلی بهینه شده از سمت کد وصفحه بندی باشد وارد بخش دوم کاری می شود که به روشهای مختلفی انجام میگردد.
سئو در بخش دوم  کاری دارای روش های مختلفی است که این روش ها به روش های اخلاقی و ناجوانمردانه دسته بندی می کنند.
سئو اخلاقی به سئو ای گفته می شود که طبق اصول و الگوریتم گوگل انجام میگیرد که در اول هر سال میلادی دارای تغییراتی در الگوریتم ها بوده و یا الگوریتم جدیدی رونمای می شود.
سئو ناجوانمردانه به سئوای گفته می شود که بر خلاف سئو اخلاقی بوده بیشتر از راه های دور زندن الگوریتم ها استفاده می کندد، شاید نسبت به روش اول زودتر به نتیجه برسد اما با احتمال حذف کلی سایت از نتایج جستجو روبه رو است و شاید هرگز به نتایج بر نگردد وسایت باید به صورت کلی حذف شود و از ادرس دامنه دیگری استفاده کنید.
منبع: سئوبروز

چاپ این بخش

  آموزش ژست گرفتن برای عکس
ارسال‌شده توسط: azade1992 - 30-04-2018, 04:50 PM - انجمن: تشریفات - بدون‌پاسخ

آموزش ژست گرفتن برای عکس به شما کمک می کند عکس های منحصر به فردی داشته باشید. در این پست نحوه ژست گرفتن و ژست عکس دخترانه، پسرانه و عروسی را آموزش می دهیم.
ژست گرفتن با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی می تواند تعیین شود. قبل از هر چیز مشخص کنید که می خواهید عکاسی در آتلیه عروس یا اسپرت داشته باشید؛ و یا اینکه ترجیح می دهید در طبیعت از شما عکس گرفته شود.
اصول ژست گرفتن در عکاسی آتلیه
آتلیه ها معمولا دکورهای مختلفی دارند. پوپک استودیو بسته به اینکه شما متقاضی عکس اسپرت عروس و داماد هستید یا اینکه می خواهید به صورت تکی عکس اسپرت بیندازید آتلیه ای را با دکور ویژه در اختیار شما قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم قبل از بستن قرارداد و هرگونه تصمیمی جهت انتخاب نهایی آتلیه، حتما از دکور های آن بازدید کنید تا مطمئن شوید مورد دلخواه شما می باشد. روز عکاسی برای اینکه بتوانید ژست های بهتری بگیرید حتما وسایل مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشید. این وسایل اغلب لباس و اکسسوری است که لیست تقریبا کاملی از آن ها را در پست “برای عکس اسپرت چی همراهمون ببریم؟” بای شما جمع آوری کرده ایم. عکاسی در آتلیه معمولا از نوع عکاسی اسپرت است مگر اینکه شما زوج و عروس و داماد باشید و با لباس عروسی و دامادی قرار باشد از شما عکاسی شود که در این صورت سبک عکاسی کاملا متفاوت است. اصول ژست گرفتن در عکاسی آتلیه را حتما با عکاس خود پیش بروید و سعی کنید تا اتمام ایده های عکاس، به او ایده ندهید. در کنار آن اگر خانم هستید سعی کنید ناخن های مرتبی داشته باشید؛ دست های خود را در عکس ها باز و کشیده نگه دارید؛ موهای خود را در حالات مختلف بسته و باز و نیمه باز بگذارید؛ پاهاتان را نزدیک به هم و گاهی حالت ضربدری بگذارید؛ در بعضی از عکس های نیم رخ یکی از پاهایتان را بالا بیاورید؛ کش و قوس های زیبا داشته باشید؛ لبخند را فراموش نکنید و اگر عینک آفتابی میزنید در بیشتر وقت ها به افق محو شوید و لبخند ملیح تری داشته باشید. اگر آقا هستید انگشتان خود را جمع کنید و دست های یتان را حالت مشت نگه دارید. در تصاویر دست هی خود را به صورت نیم در جیب شلوارتان بگذارید و یا اگر کت اسپرت پوشیده اید گوشته کتتان را با دست بگیرید. در بعضی از تصاویر به ساعت مچی خود نگاه کنید؛ سعی کنید پاهای خود را با فاصله از هم قرار دهید، کشیده ومحکم بایستید و قوز نکنید و در کل حالتی مردانه به خود بدهید. لبخندهای زیبا را در بعضضی از عکس ها فراموش نکنید. شما نیز مثل خانم ها اگر عینک آفتابی زده اید سعی کنید مستقیما به دوربین نگاه نکنید.
سئو خرید فورتی نت نمایندگی فورتی گیت خرید فورتی وب فایروال سوفوس فایروال سایبروم نماینده فروش فورتی آنالایزر نمایندگی emc  تجهیزات شبکه فروش کوانتوم سایبروم پلاستوفوم یونولیت
اصول ژست گرفتن در عکاسی فضای باز
عکاسی فضای باز زیبایی خاص و متفاوتی نسبت به فضای بسته و آتلیه دارد. اگر بهار را دوست دارید می توانید از نظاط و سرسبزی طیعت بهاری استفاده کنید و در هوای تازه انرژی زیادی بگیرید و شادی حاصل از این انرژی به چهره شما در عکس اضافه می شود. اگر تابستان را دوست دارید سعی کنید اول عکس های بخش سایه و زیر درختان را بگیرید و بعد به عکاسی زیبا زیر تلالو خورشید برسید چر که ممکن است آرایش و پوستتان خراب شود و یا به علت تعریق لباس هایتان بدفرم شوند. طبیعت پاییزی گزینه بسیار زیبای دیگری است که نمی توان از رنگ های زرد و نارنجی و برگ های ریخته شده بر زمین به سادگی گذشت. اگر مثل من عاشق زمستان هستید عکسبرداری در برف را از دست ندهید. در عکاسی فضای باغ که معموا در فیلمبرداری عروسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، در ژست گرفتن قدرت مانور بیشتری داری. علاوه بر اصول گفته شده در بخش آتلیه می توانید با درختان و میوه ها و حتی رودخانه، کوه، جوی آب و غیره هماهنگ شوید و ژست های طبیعی بگیرید.

منبع: آموزش ژست گرفتن برای عکس

چاپ این بخش

  پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2
ارسال‌شده توسط: mr.mousa - 18-04-2018, 11:32 PM - انجمن: موبایل - بدون‌پاسخ

پاور بانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2 حدود 228 گرم وزن دارد و می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. ضخامت این محصول فوق العاده 1.4 سانتیمتر است که امکان قرار دادن  در جیب دارد. جنس بدنه پاور بانک شیائومی آلومینیومی است و در برابر خط و خش و سایش مقاوم است و طراحی بسیار زیبایی دارد.

[عکس: xiaomi06.jpeg]

در صورت استفاده از شارژر 2 آمپر برای شارژ کامل این پاوربانک حدود 5 ساعت زمان نیاز است. این پاور بانک از طریق درگاه micro USB شارژ می شود و از هر آداپتور استاندارد شارژی که بین 1 تا 2 آمپر خروجی شدت جریان آن باشد، می توان استفاده کرد. از پاور بانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2 برای شارژ دستگاه های اندرویدی و آیفون می‌توان استفاده کرد. همچنین امکان شارژ دوربین و mp3 player نیز دارد. با حجم 10000 این پاور بانک می‌توان گوشی آیفون 6 را سه بار صورت کامل و یکبار تا نیمه شارژ کرد.
درگاه شارژ پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2 از نوع USB مدل A با فناوری Quick Charge 2.0 است. این پاور بانک دارای یک درگاه خروجی 2.4 آمپر است که می‌تواند دستگاه های مختلف را با سرعت مناسب شارژ کرد.
وضعیت باتری پاور بانک را می‌توان از طریق چراغ های LED قرار گرفته روی بدنه بررسی کرد. پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2 در برابر نوسانات  برق و تغییرات دما مقاوم است و در شرایطی که امکان آسیب به دستگاه وجود داشته باشد بصورت خودکار خاموش می‌شود.
ویژگی های پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2:
طراحی بسیار زیبا
وزن و ضخامت کم
بدنه تمام آلومینیومی و دو لایه مقاوم در برابر آب و خط و خش
درگاه USB نوع A مجهز به فناوری شارژ سریع 2
مقاومت در برابر اتصال کوتاه و نوسنات برق با خاموش شدن خودکار دستگاه
نوع باتری: لیتیوم پلیمری
ولتاژ و جریان ورودی: 5.0V 2.0A, 9V/12V 18W
ولتاژ و جریان خروجی: 5.1V 2.4A 9V/12V 15W MAX
دارای قابلیت شارژ سریع دو طرفه
محافظت در برابر تخلیه شارژ ناگهانی، شارژ بیش از حد دستگاه، ولتاژ و جریان ورودی
مقاومت گرمایی و کنترل درجه حرارت

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:
پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2

چاپ این بخش

  راهنمای سفر به دبی
ارسال‌شده توسط: hmseo - 17-04-2018, 05:23 PM - انجمن: اماکن گردشگری - بدون‌پاسخ

راهنمای سفر به دبی
دبی، خونه تماشایی ترین ساخته های دست بشر امروزه. شهری جوان که با وجود صحراهای سوزان و آفتاب همیشه تابانش امروز به واحه ای پر جنب و جوش تبدیل شده که زندگی در لحظه لحظه اون جریان داره. شهری که با جاذبه های وسوسه انگیز و دیدنی های کم نظیرش، هر توریستی رو می‌تونه جذب کنه. دبی یه شهر کاملا متفاوته. شهر آسمون خراش های بلند، شهری که در کنار فروشگاه های مدرن و غول آساش، بازارهای مکاره عربی داره. دبی تنها جائیه که می‌شه بعد از قدم زدن در کنار دریا و شتر سواری در کویر سوزان، در سرمای زیر صفر درجه اسکی کرد،‌ البته در پیستی که دست ساز بشره. این شهر فوق العاده یکی از هفت امیرنشین امارات متحده عربیه، که پرجمیعت ترین و توریستی ترین اونا به حساب میاد. زبان اصلی مردمش، عربیه ولی زبان انگلیسی هم در اینجا خیلی کاربرد داره. واحد پولشون درهم هست و نوع حکومتشون شیخ نشینه. این شهر در سال 2007 هشتمین شهر توریستی جهان شناخته شده و شهری نیست که بشه به راحتی از دیدنش صرف نظر کرد.
هتل های دبی
دبی برای هر شب اقامت توریست‌ ها در هتل ها، مهمان خانهها یا آپارتمان ها مبلغ مشخصی رو به عنوان مالیات در نظر می‌گیره.
دولت دبی این مالیات رو به عنوان بودجهای برای «بازاریابی و توسعه بازار بینالمللی امارات» و کمکی برای رشد صنعت توریسم این کشور مطرح کرده. این هزینه مالیاتی به‌ ازای هر شب اقامت برای هر اتاق و هر نفر، با توجه به طبقه بندی و رتبه هتل، از 7 تا 20 درهم متفاوته. اگرچه توی این شهر هتل های خوب زیادی وجود دارن اما اقامت در هتل های فوق العاده ای مثل هتل های  آتلانتیس، هتل جمیرا زعبیل سرای و برج العرب که لوکس‌ترین هتل های دبی هستن، حال و هوای دیگه ای داره.
رستوران های دبی
یکی از هیجان انگیزترین قسمت های سفر، تست کردن غذاهای اون شهر و شناختن ذائقه مردم اون منطقه ست. برعکس خیلی از شهرهای دیگه، توی این شهر پیدا کردن غذای خاصی که بشه اونو به عنوان غذای محلی دبی معرفی کرد، کار آسونی نیست چرا که اکثر غذاهایی که توی دبی معروفن، به وفور در ایران و لبنان پیدا میشن. غذاهایی که اینجا می تونین نوش جان کنین شامل غذاهای لبنانی، مناقیش، غذاهای هندی، غذاهای دریایی، غذاهای مراکشی و انواع فست فودها میشه، در کل می تونین مطمئن باشین که در دبی برایی هر ذائقه و سلیقه ای رستوران های زیادی وجود داره. اگه ترجیح میدین غذایی حاضری و سریع میل کنین شاورما (Shawarma) انتخابب خوبیه که در واقع همون کباب ترکی خودمونه. غذاهای بین المللی هم توی این شهر به خوبی سرو می شن، که رستوران  Rhodes Twenty ۱۰ ،رستوران Armani/Amal T، رستوران پای تای و رستوران نئوس از محبوب ترین رستوران های شهر به حساب میان. برای خوردن بهترین و لذیذترین غذاهای خاورمیانه رستوران های محلی امارت بهترین انتخاب هستن به خصوص اگه غذاتون رو توی فضای باز و هوای دلچسب دبی نوش جان کنین
مرکز خردی های دبی
واسه اونایی که عاشق خریدن، دبی با مراکز خرید مدرن و مجهزش، بازارهای زیاد و خیابانهایی که کلی فروشگاه های عرضه کننده مارک های معروف جهان رو دارن، جای مناسبیه و  از اونجا که در دبی مالیات فروش گرفته نمی شه و حقوق گمرکی پائینی برای ورود کالا به کشور دریافت میشه، قیمت های مناسبی نسبت به سایر شهرها داره. از معروفترین مراکز خرید دبی میشه مرکزز خريد فستيوال واتر فرانت سنتر ، مرکاتو‌، حمرين‌ سنتر‌، لامسی پلازا، سیتی سنتر دیره،  ،برجمانالغرير، وافی سیتی ، دبی مال ، ابن‌ بطوطه و مال امارات رو نام برد. ظرفهای قهوره، اجناس نقره سنتی، صنایع دستی چوبی و خاتم کاری، عود و عنبرهای عربی، لوازم تزئینی و دکوری، پوشاک و ... از جمله سوغاتی  هستن که می‌تونین از این شهر به سوغات بیارین. برای خرید این سوغات می تونین به فروشگاه های يادگاری و هديه‌های که در هر  مرکز خريدی وجود داره
دیدنی های دبی
دبی از توریستی ترین شهرهای دنیاست و سفر بهش می تونه یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای شما رو رقم بزنه. این شهر جاذبه های گردشگری فوق العاده ای داره که از مهم‌ترین اونا می‌شه به برج خلیفه که بلند ترین آسمان خراش دست ساز بشر تا به امروزه، برج العرب که مجلل ترین هتل خاور میانه و یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب میشه، آکواریوم دبی که رکورد بزرگ ترین پنل آکریلیک جهان رو در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسونده، فواره های رقصان دبی که تماشایی ترین نمایش فواره ای جهان رو به اجرا میذاره، مسجد جمیرا که از زیباترین و معروفترین مساجد این شهره، محله بستکیه که نشان از زندگی مردم دبی در قدیم داره، مدینه الجمیرا و جزایر پالم که به عنوان هشتمین عجایب جهان شناخته شده و  موزه دبی اشاره کرد. یادتون باشه تو سفرتون به شهر دبی حتما به پارک های آبی وایلد وادی  و  آکواونتور،  دلفین بِی ، دلفیناریوم دبی، پیست اسکی مصنوعی و سافاری هامر  سر بزنین، چون اونجا دنیایی از تفریح و هیجان انتظارتون رو می کشه.
منبع: مجله گردشگری همگردی

چاپ این بخش