دانلود آهنگ بیکلام برای کلیپ و آهنگ پس زمینه کلیپ

آهنگ بی کلام یکی از انواع آهنگ می باشد که در آن فقط صدای واحد یا ترکیبی از آلات آهنگ به گوش میخورد و صدای دیگری وجود ندارد. آهنگ‌های بیکلام تاثیر فوق‌العاده‌ای در روحیه و احساس فرد به جای میگذارند. این آهنگ ها صرفا نباید ساخته شوند آن‌ها بصورت طبیعی در طبیعت شنیده میشوند مثل صدا پرندگان، صدای برگ‌ها، صدای باد، صدای شرشر آب، صدای امواج دریا ‌و…. از تاثیرات مثبت آهنگ‌های بیکلام بر روی فرد میتوان ایجاد تمرکز، تفکر بهتر، آحساس آرامش ‌و… را نام برد.

استفاده از آهنگ بیکلام برای کلیپ چه زمانی باید انجام شود؟

اکثر تدوینگران فیلم‌ها بر این اعتقادند که پس از پایان پروژه تدوین باید برای آن محتوا، آهنگ مورد نیاز استفاده شود. اما برخی از کارگردانان معتقدند که انتخاب آهنگ مناسب باید قبل از تدوین انجام شود تا بر طبق آن آهنگ از جلوه‌های ویژه تصویری و افکت صدا برای جذاب و دیدنی شدن فیلم استفاده کرد. آهنگ‌ها از نظر ساختار به دو دسته تقسیم میشوند.

  • آهنگ باکلام
  • آهنگ بیکلام

که هرکدام انواع مختلفی را دارا هستند. انواع آهنگ بیکلام:

  • آهنگ بیکلام ترسناک
  • آهنگ بیکلام شاد
  • آهنگ بیکلام مذهبی
  • آهنگ بیکلام غمگین
  • آهنگ بیکلام هیجانی
  • آهنگ بیکلام دلهره‌آور
  • آهنگ بیکلام ملایم و آرامش بخش
بیشتر بخوانید:  سوالات متداول جراحی سینه

و….

استفاده از انواع آهنگ در تولید محتوا ویدیویی یا صوتی بستگی به نیاز شما داردو نکته‌ای که بسیار پر اهمیت و ضروری است در استفاده از این آهنگ‌های مناسب پس‌زمینه فیلم، نحوه تدوین آن‌ها می باشد. در تدوین این ویدیوها که از آهنگ استفاده میشود سینک کردن یعنی هماهنگ کردن فیلم با آهنگ پس‌زمینه بسیار مهم است تا آن گیرایی و جذابیت لازم را به نتیجه ویدیو بدهد. اگر قصد ساخت یک کلیپ عروسی را دارید باید طبق سکانس‌های ضبط شده و سلیقه خودتان یا مشتری از آهنگ‌های گوناگون مثل موزیک بیکلام شاد یا موزیک بیکلام آرام یا حتی آهنگ‌های باکلام شاد و آرام استفاده کنید پس همه چیز بستگی به نیاز شما دارد.

آهنگ‌ها اغلب تاثیرات بسیار زیادی در جذب بیننده دارند استفاده از آهنگ مناسب که با محتوای ساخته شده همخوانی داشته باشد میتواند گیراتر و مجذوب کننده‌‌تر باشد.

امروزه در همه کلیپ‌هایی که ساخته میشود از انواع آهنگ استفاده میشود به طوری که ویدیویی بدون آهنگ جذابیتی ندارد و هیچ حسی به مخاطب انتقال داده نمیشود. لذت بردن از یک کلیپ کمدی زمانی معنادار میشود که در نقاط حساس کلیپ، از آهنگ های بامزه و یا تک ضرب های مناسب استفاده شده باشد که بنابر اضهار نظر برخی از تدوین­گران یک آهنگ لحظه­ای برای کلیپ میتواند حکم چند دقیقه صحبت و اکت را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  اقدام شجاعانه مرد جوان برای نجات یک پرنده از میان کوسه‌ها

اگر در ساخت یک تیزر تبلیغاتی علاوه بر تدوین زیبای کلیپ از آهنگ مناسب استفاده شود باعث جلب توجه بیشترو در نتیجه جذب مشتری بیشتر میشود به گونه‌ای که آن تیزر در ذهن باقی بماند و در صورت پخش شدن آهنگ در هر زمان و مکان دیگر، فرد تیزر تبلیغاتی شما را یادآور شود.

زمانی که از آهنگ‌های بیکلام در صنعت ساخت فیلم‌های ویدیویی یا برنامه‌های تلویزیونی استفاده میشود تاثیر دو چندانی بر روی فرد میگذارند برای مثال در فیلم‌های ترسناک اگر از آهنگ ترسناک استفاده نشود آن رعب و وحشت و آن حس ترس درون بیننده ایجاد نخواهدشد و هیچ لذت و هیجانی را تجربه نخواهد کرد. یا اگر در فیلم‌های عروسی از آهنگ‌های احساسی و شاد و رمانتیک استفاده کنیم به صورت ناخودآگاه متوجه آن احساس خوب و مثبت خواهیم شد.

اگر طراح و تدوینگر فیلم هستید حتما به منبعی از آهنگ‌های بیکلام یا آهنگ‌های پس‌زمینه برای ادامه روند کاری یک پروژه نیاز خواهید داشت چرا که اهمیت وجود آهنگ پس‌زمینه را برای فیلم خود میدانید. اگر میخواهید از منبعی قوی و متنوع آهنگ‌های باکلام یا بیکلام برای کلیپ یا فیلم‌های خود استفاده کنید بهترین انتخاب سایت ادوبیش میباشد.

بیشتر بخوانید:  اخذ ویزای استرالیا؛ آشنایی با انواع ویزا برای اخذ مجوز اقامت در کشور استرالیا

سایت ادوبیش با ارائه آهنگ‌های بیکلام و باکلام با موضوعات شاد، ترسناک، هیجان‌آور و… از بهترین سایت‌ها برای دانلود آهنگ بی کلام برای کلیپ و دانلود پروژه آماده جلوه‌های صدا میباشد. این سایت برای راحتی کاربران خود آموزش و نحوه استفاده از برنامه‌هایی که مناسب تدوین فیلم میباشند نظیر افترافکت، پریمیر و… را در سایت خود جای داده است. همچنین این سایت با دسته‌بندی منظم این فایل‌ها موجب شده  است تا کاربران به راحتی فایل آهنگ مورد نیاز خود را بیایند.

برای تهیه آهنگ‌های بیکلام در سایت ادوبیش میتوانید به صورت رایگان یا پولی اقدام به دانلود این گونه آهنگ‌ها نمایید.

مطلب پیشنهادی

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول

احتمالا تمام صاحبان کسب و کار، حداقل یک بار به ارسال پیامک انبوه با سیم …