سوال های متداول در پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

اگر شما تا به حال کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را دیده باشید یا برروی ساختمان اجرا شده باشد با این کار تا حد زیادی آشنا هستید. اما اگر تا به حال اقدام نکرده اید ممکن است برای شما سوالات پیش بیاید.

یکی از سوالاتی که به صورت معمول برای کسانی که در مورد پیچ و رولپلاک سنگ نما تردید دارد پیش می آید این است که نکند ساختمان مان را زشت کند. یعنی ممکن است در نظر آنها اینطور به نظر بیاید که قرار جای پیچ و رولپلاک روی سنگ نما باقی بماند و از دور معلوم باشد. باید به این دسته از افراد بگویم که به هیچ عنوان اینطور نیست. معمولا بعد از اینکه عملیات پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان تمام شد، روی قسمت هایی که سوراخ شده و پیچ و رولپلاک در آن کار شده با خمیری متناسب با رنگ نمای ساختمان شما پوشانده می شود. یعنی نه تنها از دور بلکه گاهی اوقات از نزدیک هم قابل تشخیص نیست و این یعنی یک کار تر و تمیز. اگر شما کار کار پیچ و رولپلاک نمای خود را به سازه لوکس به بسپارید شاهد یکی از همین کارهای تر و تمیزی که صحبتش را می‌کنم خواهید بود.

بیشتر بخوانید:  اجاره تویوتا انتخابی مناسب برای اجاره خودرو اقتصادی

از فعالان رشته پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان اگر بخواهیم نام ببریم می توانیم به مجموعه سازه لوکس و ایران لوتوس اشاره کنیم. این دو مجموعه آنچه که حرف کار پیچ و رولپلاک نما است به خوبی برای شما انجام می دهند.

مطلب پیشنهادی

ایده جدید و جذاب طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

عکس غرفه نمایشگاهی غرفه‌ سازی نمایشگاه، فرصتی طلایی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا محصولات …