لذت رانندگی با اجاره خودرو همراه با راننده

این روزها خبر ماشین های اجاره ای در همه ی شهرها پیچیده است. اگر قدرت خرید ماشین لوکس مورد علاقه خود را ندارید با اجاره آن رویای خود را عملی کنید. در گذشته اجاره ماشین  در بین عموم مردم وجه خوبی نداشت و بیشتر افراد به دلیل ترس از اتفاقات غیر قابل پیش بینی اصلا به طرف چنین کاری نمی رفتند. اما این امر امروزه در بیشتر کشورهای دنیا به امری رایج تبدیل شده است و مجموعه های زیادی عمده فعالیت آن ها اجاره خودرو می باشد. اگر می خواهید خودروی مورد علاقه ی خود را اجاره کنید و در جاده های داخل شهری و برون شهری لذت یک رانندگی تمام و کمال را بچشید، می توانید در شرکت آراد سیر به رویاهای خود جامه ی عمل بپوشانید. اجاره خودرو بدون راننده  یکی از خدماتی است که متقاضیان زیادی دارد.

اجاره انواع خودرو بدون راننده

لذت رانندگی با اجاره خودرو همراه با راننده

اجاره خودرو بدون راننده را قطعا بیشتر افراد ترجیح می دهند چون با این آپشن بیشتر احساس راحتی می کنند و هزینه ای هم بابت راننده پرداخت نمی کنند. شما برای اجاره ماشین بدون راننده هیچ محدودیتی در انتخاب مدل ماشین ندارید و می توانید هر کدام از خودروهای ایرانی یا خارجی را که خواستید انتخاب کنید. در مجموعه آراد سیر انواع خودروهای شاسی بلند، سدان، هاچ بک، کروک، کوپه و … وجود دارد.

در بازار رقابتی شرکت های زیادی را می بینیم که خدمات اجاره ماشین را انجام می دهند و با آپشن های مختلفی سعی در جلب نظر مشتری دارند. گاها ممکن است بخواهید به یک شهر دیگر سفر کنید و یا به عنوان گردشگر وارد جایی شوید که در این شرایط اجاره یک خودروی مناسب می تواند در تایم شما صرفه جویی کند و باعث می شود تا لذت بیشتری از سفر و گردش خود داشته باشید. در پاره ای از مواقع هم ممکن است افراد بخواهند برای بالا بردن موقعیت خود در یک قرار کاری فوق العاده ظاهر شوند. یکی از المان های لازم برای پر قدرت نشان دادن شما در قرار کاری نوع خودروی شماست. بهتر است در این گونه شرایط، یکی از خودروهای رده بالا و لوکس را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

اجاره خودرو بدون راننده، لذت یک رانندگی ایمن

اجاره خودرو بدون راننده، لذت یک رانندگی ایمن

بیشتر افراد به هیچ وجه رانندگی افراد دیگر را قبول ندارند و همیشه و همه حال دوست دارند در مسافرت ها، سفرهای کاری، مجالس عروسی و … خودشان رانندگی کنند. اگر شما جزء این دسته از افراد هستید و قصد اجاره خودرو دارید، حتما باید اجاره خودرو بدون راننده را انتخاب کنید. اما این تمام آن چیزی نیست که نصیب شما از اجاره ماشین بدون راننده می شود و می توانید به چندین مزیت مهم دست پیدا کنید.

بیشتر افراد در سفرها ترجیح می دهند جمع خانواده و خویشاوندان نزدیک باشند و حضور یک شخص بیگانه ممکن است باعث معذب شدن افراد خانواده شود پس اگر شما فقط خودروی مناسب و با کیفیت را انتخاب کنید می توانید یک حریم شخصی و ایمن را برای اعضای خانواده ایجاد کنید.

اگر خودروی رویایی خود را اجاره کنید تجربه ای متفاوت از رانندگی خواهید داشت. خودروهای مجموعه آراد سیر مجهز به آپشن های روز جهانی هستند و از لحاظ کیفیت و امنیت تضمین شده هستند. پس تا می توانید چند روزی را با خودروی مورد علاقه ی خود رانندگی کنید و از این حس زیبا لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:  کویل سردخانه

زمانی که شما  خودروهای لوکس و لاکچری را برای اجاره انتخاب می کنید قطعا می توانید خدمات و آپشن هایی که مختص این خودروها هستند استفاده کنید. آپشن های ویژه در خودروهای ایرانی کمتر دیده می شود. پس برای بهره مندی از خدمات متمایز بهتر است که، سراغ خودروهای خارجی مجموعه آراد سیر بروید.

برای اجاره ماشین چقدر می خواهید هزینه کنید؟ مزیتی که مجموعه اجاره خودرو بدون راننده آراد سیر دارد داشتن خودروهای با قیمت های اجاره متفاوت است به طوری که شما می توانید با توجه به بودجه خود بهترین خودرو را انتخاب کنید. خودروها در رده بالا، متوسط و پایین قرار دارد. پس هیچ نگرانی از بابت هزینه نخواهید داشت.

در طول رانندگی می توانید هر چند بار که خواستید توقف کنید و از موسیقی های مورد علاقه خود در طول رانندگی لذت ببرید. خودروهای بدون راننده را می توانید برای هر مدت زمانی که خواستید اجاره کنید.

هزینه اجاره خودرو بدون راننده

هزینه اجاره خودرو بدون راننده

هزینه ها و تعرفه های اجاره خودرو بدون راننده در شرکت های مختلف متفاوت است. معمولا افراد جذب مجموعه هایی می شوند که، تعرفه پایینی برای اجاره خودرو در نظر می گیرند. البته پارامترهای مختلفی در تعیین تعرفه تاثیر گذار هستند. آیتم های زیر در تعیین میزان تعرفه تاثیر گذار هستند:

  • نوع خودرو: در شرکت آراد سیر خودروهایی از قبیل پژو پرشیا، بی ام وی ایکس ۳، فولکس پاسات، لکسوس، لندکروز نیو فیس، سراتو، پژو ۲۰۶، اپتیما، پورشه ماکان، سانتافه، کیا اسپورتیج، تویوتا پرادو اجاره داده می شود. این خودروها هر کدام با توجه به سال ساخت، مدل و … تعرفه های متفاوتی دارند.
  • مدت زمان اجاره ماشین: بعد از انتخاب مدل ماشین آیتم بعدی مدت زمان اجاره است. شما بابت هر چند ساعت یا چند روزی که ماشین را اجاره می کنید هزینه پرداخت می کنید. با آراد سیر می توانید بدون محدودیت زمانی هر خودرویی را با هزینه کم اجاره کنید. معمولا هر چقدر مدت  اجاره بیشتر باشد تعرفه های پرداختی هم کمتر می شود.
  • فصل اجاره ماشین: معمولا در بعضی از فصول سال برای اجاره ماشین بایستی هزینه بیشتری پرداخت کنید. یا در بعضی از زمان ها مانند تعطیلات عید نوروز ممکن است تعرفه ها بیشتر شود چون متقاضی برای اجاره ماشین بیشتر می شود.
  • اگر خودرو را با راننده اجاره کنید بایستی هزینه بیشتری پرداخت کنید. هزینه راننده جداگانه محاسبه می شود و معمولا خودروهای اجاره ای با راننده دارای محدودیت زمانی هستند.
  • تعرفه برای داخل شهر و جاده های برون شهری متفاوت است. معمولا برای داخل شهر بر اساس ساعت یا روز تعرفه دریافت می شود. اما اگر خودرو را برای رانندگی در بیرون شهر اجاره کنید هزینه های بر اساس مسافت طی شده است. مثلا به ازای هر کیلومتر رانندگی با خودرو پرشیا بایستی 5 هزار تومان پرداخت شود.
  • تعرفه های جانبی مانند هزینه سوخت در خودروهای بدون راننده بر عهده ی خود فرد است و زمانی شما هزینه سوخت را پرداخت نمی کنید که، خودرو را با راننده اجاره کنید.
بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

مطلب پیشنهادی

ایده جدید و جذاب طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

عکس غرفه نمایشگاهی غرفه‌ سازی نمایشگاه، فرصتی طلایی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا محصولات …