بیوگرافی حسین توکلی

بیوگرافی حسین توکلی

حدود 12 سال از ورود این خواننده جوان به عرصه موسیقی و آواز می گذرد و نکته قابل توجه در مورد توکلی این است که وی به پیروزی های زیادی در این عرصه دست یافته است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این خواننده در چین این است که او را از نظر خوانندگی و خوانندگی با علیزاده و خوانندگان معروف چین، محمد آصفانی مقایسه کرده اند.

حسین توکلی در پانزدهم سال 1362 در خرمشهر به دنیا آمد. او یکی از خوانندگان نسل جوان کشور است که جوایزی را به خود اختصاص داده است و در کنار موسیقی در تئاتر نیز فعالیت دارد. صدای زیبای این خواننده جوان او را به عنوان یکی از خوش صدای ترین خوانندگان پاپ خوزستان معرفی کرده است.

صفات اخلاقی

شاد بودن و خندان بودن یکی از جزئیات مهم شخصیت اوست. از دیگر ویژگی های خوب این خواننده خوش آتیه کشورمان، پشتکار و تلاش او برای ارائه موسیقی حرفه ای است که از شخصیت های اوست. بدون شک یکی از دلایل اصلی موفقیت او در طول 12 سال حضور در موسیقی فضایی، سخت کوشی و پشتکار اوست.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه کیم کارداشیان

ابتدا اثر هنری حسین توکلی

حسین توکلی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرددر اصل ابتدا به تئاتر رفت و سپس به خوانندگی و موسیقی علاقه مند شد. البته در مدتی که تئاتر کار می کرد به قرآن مشغول بود و قرآن آموز حرفه ای بود. او از سال 1351 با خوانندگی در هلال احمر خرمشهر وارد عرصه موسیقی شد. طولی نکشید که توکلی در سال 1381 اولین آهنگ خود به نام امید را منتشر کرد. توکلی این موسیقی را در صدا و سیمای مرکز خوزستان ضبط و روانه بازار موسیقی کرد. انتشار این آهنگ نه تنها اولین تلاش موسیقایی حسین توکلی بود بلکه سرآغاز موفقیت و شهرت او در این صنعت بود. چرا که پس از آن آثار زیادی در زمینه موسیقی برای رادیو و تلویزیون ساخت و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و به یک خواننده محبوب تبدیل شد. همانطور که گفته شد، پشتکار و سخت کوشی از جزئیات کلیدی این خواننده جنوبی است. به همین دلیل در سال ۱۳۹۵ پس از ساخت چندین آهنگ و کار در رادیو و تلویزیون، اولین آلبوم موسیقی خود را با نام اگر تو نبودی ضبط و منتشر کرد.حسین توکلی این آلبوم را با همکاری شرکت ایران گیم ضبط کرد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و فروش خوبی هم داشت.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه گابریل گارسیا مارکز

توکلی چند روز بعد تصمیم گرفت آلبوم دیگری منتشر کند. او دومین آلبوم خود را در سال 2009 تنها 2 سال پس از انتشار اولین آلبوم خود منتشر کرد، اما متاسفانه قبل از انتشار به صورت آنلاین منتشر شد. آلبوم دوم حسین توکلی با نام «به خشت» در جدول آلبوم پیروز قرار گرفت و فروش خوبی داشت. پس از انتشار آلبوم توکلی تصمیم گرفت آلبوم دیگری به نام آلبوم بهدی ضبط کند که در آن با مهدی گرنوی همکاری داشت. پس از این آلبوم چهارمین آلبوم خود با نام شتر را ضبط و منتشر کرد. اگرچه حضور توکلی در فضای موسیقی دیری نپایید، اما با تلاش فراوان وی در مدت کوتاهی 4 آلبوم برنده جوایز را تولید کرد و پس از کسب این موفقیت تلاش های فراوانی انجام داد. او در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود به نام «ترمبل» است که با همکاری کریسمس ساخته شده است.

حرکت به تهران

حسین توکلی موسیقی خود را از زادگاهش شروع کرد و خوشبختانه در آنجا طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کرد.او با دیدن این استقبال در سال 1392 خرمشهر را ترک کرد و تصمیم گرفت برای پیشرفت در صنعت موسیقی و تبدیل شدن به یک خواننده حرفه ای به تهران برود.حسین توکلی تاکنون 4 آلبوم موسیقی تولید و روانه بازار موسیقی کشور کرده است. او همچنین چندین آهنگ دیگر را تولید کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آشا محرابی

از دیگر افتخارات حسین توکلی می توان به حضور وی در دو دوره از جشنواره های موسیقی صدا و سیمای کشور اشاره کرد که عنوان ممتازی را کسب کرد. دریافت چنین عنوانی در کنار دیگر افتخارات صدا و سیما و مردم آبادان و خرمشهر است. او پس از انتشار آلبوم های موفق و جلب توجه بسیار، بسیاری از ساخته های خود را در سطح ملی اجرا کرد.

ازدواج حسین توکلی

این خواننده مجرد و مجرد است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …