بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

عکس های بیوگرافی سارا باقری سارا باقری

سارا باگری در سال ۱۳۷۴ در گیلان به دنیا آمد. او گیلانی است، او تهرانی است، در تهران بزرگ شده است. سارا بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است. پدرش کدیر باگری کارگردان و تهیه کننده است. مادرش طاهره اسماعیلی است و در رادیو کار می کند. سارا همچنین یک خواهر به نام دانیا دارد که آرایشگر است.

بازیگر باگری

سارا باگری از نحوه ورودش به بازیگری، اولین همکاری با پدر و مادرش و اینکه چگونه در نهایت با یکدیگر در سریال همکاری کردند، می گوید. او هنرمند است و 14 سال در مرکز استان گیلان در رادیو، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته است. سارا از 18 سالگی به تهران رفت و چند نقش بازی کرد. او همچنین در رادیو تئاتر گیلان کار کرد و برای نقش اولش برنده دو جایزه تلویزیون استانی شد.

سرابگاری ماجرا را گفت

مادر سارا باقری، طاهر اسماعیلی، در رادیو گیلان کار می کند. او گفت که کار روی نقاشی را همزمان شروع کرده و این کار را با آزمون و خطا انجام داده است.سارا تقریبا در تمام کارهایی که انجام می داد با کمک پدر، تهیه کننده و کارگردان قدیر باقری حضور داشت که می گفت در 70 درصد از تولیداتش پدرش پشت سر او بوده است.می شنود و به او می گوید که پدرت کارگردان است و تو آخر سریال هستی، می گوید نمی توانم رد کنم چون در بچگی این فرصت به من داده شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سوسن پرور + عکس

سری نقشه

افرا عنوان یک مجموعه تلویزیونی است که در تابستان ۱۴۰۰ پخش شد. سارا ملکوان پس از بازی در سریال نقش مایدا را در این سریال بازی کرد. او با بازیگرانی چون مهدی سلطانی و رزبه حصاری که در این سریال نقش پدر و برادر را بازی می کردند، همکاری داشت. او عاشق معامله در این سریال است. محمد صادقی نقش معامله گری دارد. سارا با بازی مایدا دانش آموزی است که با چیزی روبرو می شود که تا به حال ندیده است و این اتفاق با تغییراتی در زندگی اش همراه است. سارا باگری اخیرا در مصاحبه ای گفته که اهل شمال است و تاکنون در 20 پروژه استانی نقش آفرینی کرده است. او به غیر از بازیگری گوینده هم هست و فرصت حضور در سریال ملکوان هیولا مهران مدیری را داشته است.

سارا قبل از بازی در سریال و ایفای نقش میدی با تیم سازنده سریال دوستی نداشت و با بازی در سریال شهرت بیشتری پیدا کرد.او گفت یکی از دوستانش در این سریال حضور پیدا کرده و قبولی او را بررسی کرده و پس از تایید آقای بهرنگ توفیقی قرارداد را امضا کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مریم معصومی

سریال هیولا

سارا باگری با کارگردانان معروفی چون مهران مدیری کار کرده است. وی نقش کوچکی در سریال هیولا به کارگردانی آقای ماهاران مدیری دارد. او درباره این سریال در صفحه اینستاگرام خود خطاب به مهران مدیری نوشت: «آقای مدیری با اینکه کوتاه بود، افتخار بازی در مقابل دوربین یکی از لذت بخش ترین تجربه های کارم بود. سارا باگری در این سریال با بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، شبنم مقدمی، سیما تیرانز، محمد بهارانی، نیما شعبان جد، فرزین محدث و عزت الله مهرآوران همکاری داشت.

یک شخصیت مورد علاقه

ایفای نقش ماید در سریال افرا برای سارا جذاب بود و در مورد این شخصیت گفت که ایفای نقش ماید در برخی جاها در کارهایش بدبینانه است و او می خواهد عزت نفس خود را بیشتر حفظ کند و تسلیم نشود. او با رویاهایش به من نزدیکتر بود.وی افزود: فکر نمی کنم در دوران بازیگری ام شخصیت دیگری را آنقدر دوست داشته باشم که هیچ وقت دلتنگ او نباشم.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه گابریل گارسیا مارکز

جایزه سارا باقری

این هنرمند در سال 1361 برنده جایزه اولین هنرمند زن رادیو تئاتر در جشنواره فجر شد و در سال 86 نیز برنده جایزه بهترین هنرمند و گوینده محبوب شد.

فیلم های سارا باقری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …