از همه چی رسانه ای با مطالب معتبر

از همه چی

شاید برای همه پیش آمده باشد که تو فضای اینترنتی خبرها و مطالبی خوانده باشیم که بعدا متوجه بشویم دروغ بوده است. مشکل فعلی در فضای مجازی انتشار اخبار بی پایه و اساس برای جذب مخاطب و کلیک کردن روی سایت ها برای کسب درآمد است. قسمت بد بد این ماجرا از جایی شروع می‌شود که بعضی از افراد در حوزه های پزشکی، علمی و تاریخی با نشر مطالب دروغ که فقط جنبه تبلیغاتی و جذب مخاطب دارد ذهن خوانندگان را معصوم و باعث انتشار اخبار غلط و باورهای اشتباه در جامعه می شوند.

در سال های اخیر شاهد بوده ایم چه چه مقدار شعرهای مختلف به نام شاعرانی مانند سهراب سپهری و حسین پناهی انتشار پیدا کرده که هیچکدام از این شاعران نبوده و یا حتی جملات کوتاه و پندآموز که به کوروش و استاد شریعتی نسبت داده می شود را هیچگاه این بزرگان آن مطالب را بیان نکردند و این روند باعث شده تا عده ای از مردم دیگر به مطالب سایت های اینترنتی اعتماد نکنند.

بیشتر بخوانید:  گنج ۱.۵میلیون دلاری در استفراغ نهنگ!

اما این روزها اینترنت بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما شده و خواه نا خواه همه ما سوالات و مشکلات خود را با سرچ در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر پیدا می کنیم حال سوال این است آیا این اطلاعات غلط و به قول روزنامه ‌نگاران این اخبار زرد را می توان از اخبار درست با منابع معتبر تشخیص داد.

امروز آمده ایم تا یک منبع مورد اعتماد برای دوستداران علم، تاریخ و حوزه سلامت و تکنولوژی معرفی کنیم. تمام مطالب این سایت اینترنتی با ذکر منبع معتبر انتشار پیدا می‌کند. سایت از همه چی از سال ۱۳۹۲ با نام یادداشت های علمی شروع به فعالیت کرد و با استقبال زیاد مردم روبرو شد. این سایت با تغییر استراتژی از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را با نام از همه چی از سر آغاز کرده و به صورت روزانه شروع به انتشار مطالب علمی، تاریخی، پزشکی و تکنولوژی از منابع معتبر جهانی کرده است. مدیران و نویسندگان این سایت اینترنتی می گویند که به خاطر وضعیت نامناسب و بمباران محتوا های زرد شروع به فعالیت در این حوزه کرده‌اند تا مردم بتوانند مطالب علمی را به زبان ساده و از منابع معتبر دریافت کنند. مجله اینترنتی از همه چی امیدوار است که بتوانند حوزه مطالعه را متحول کرده و مردم را به سمت مطالعه مفید و ارزشمند هدایت کند.

بیشتر بخوانید:  جای دست‌های مرموز متعلق به کیست؟
از همه چی مرجع دانستنی های علمی و تاریخی

این جوانان پر تلاش سعی می کنند فضای ایجاد کنند تا خوانندگان متن های اینترنتی به مطالبی که ذکر منبع ندارند اعتماد نکنند. در گفت‌وگوی ما با این مدیر سایت اینترنتی، او اشاره کرد حتی گاهی سایت های خبری و خبرگزاری های بزرگ به دلیل فروش رپورتاژ آگهی به سایت های دیگر مطالب غیر واقعی را روی سایت خود قرار می دهند.

رپورتاژ آگهی مطلبی است که از طرف یک سایت دیگر در یک سایت معتبر درج شده و از آن سایت معتبر یک لینک دریافت کرده تا در موتورهای جستجو رتبه بهتری کسب کند. به همین دلیل گاهی از طرف این افراد در رسانه های بزرگ و خبرگزاری های معتبر مطالبی منتشر می شود که واقعیت نیست و هدف آن مطلب تبلیغ یک برند یا گرفتن اعتبار از یک سایت بزرگ است و همین امر باعث شده که مردم نتوانند به سایت های خبری و خبرگزاری های بزرگ دولتی و خصوصی اعتماد کنند.

بیشتر بخوانید:  مشکلات طلاق به حیوانات خانگی هم رسید

اما از همه چی رسالت خود را انتشار مطالب علمی به زبان ساده برای عموم مخاطبین می دانند شما می توانید در این سایت مطالب علمی را به صورت چکیده و ساده بخوانید یکی از رسالت های این مجموعه تولید محتوا برای مطالعه آسان و مفید است. با مراجعه به سایت از همه چی می توانید به صورت رایگان از مطالب این مجله اینترنتی بهره مند شوید.

مطلب پیشنهادی

ایده جدید و جذاب طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

عکس غرفه نمایشگاهی غرفه‌ سازی نمایشگاه، فرصتی طلایی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا محصولات …