بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبا از پرتره کرمعلی

زبا کرمعلی در ۲۳ آذر ۱۳۵۴ در کرج به دنیا آمد. این هنرمند یک خانواده ۴ نفره است و یک خواهر کوچکتر به نام نیما دارد. مادر او سن زیادی ندارد، به گفته این هنرمند، او در اواسط دهه 70 متولد شد. زیبا کرمعلی و مادرش خیلی شبیه هم هستند.

سطح تحصیلات عالی کرمعلی

زیبا کرمعلی دانشجوی رشته سینما در سال آخر کارشناسی است. او در دانشگاه هنر تهران تحصیل کرد. به گفته وی، زیبا کرمعلی در کلاس هشتم و نوبت دوم آزمون دولتی حوزه هنری بود. زبا دوره متوسطه را در مدرسه شهید ثانی ناحیه 3 به پایان رساند و از سال اول تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد. اما ناگهان منشعب شد و در هنرستان گوهر بند سوم کرج ادامه تحصیل داد. او در ریاضی و فیزیک میانگین 19.95 و در هنر 19.76 دارد. بنابراین ما می توانیم این توانایی را داشته باشیم که هم به هنر و هم به آموزش علاقه مند شویم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مریم معصومی

آثار زیبای کرمعلی

زیبه کرمال بازیگر نقش نوشین در فیلم لاتاری از 12 سالگی به نویسندگی و بازیگری علاقه مند بوده و در وبلاگ شخصی خود با نام مستعار داستان های کوتاه و بلند می نویسد.او جرات افزایش خوانندگان متن هایش را نداشت اما در اجرای خود تصمیم گرفت رشته سینما را برای تحصیل انتخاب کند. زیبا کرمال پس از قبولی در آزمون ورودی در دانشکده هنر و ادبیات دانشگاه هنر تهران مشغول به کار شد، در سال 1394 هنرمندان داستان نیمروز در جلسه نمایش فیلم در این دانشگاه حضور یافتند که در آنجا زبا کرمال با آقای محمدحسین مهدویان آشنا شد. ، کارگردان فیلم. آقای مهدویان او را به عنوان شخصیت اصلی فیلم جدیدش «لاتاری» انتخاب کرد و «زیبا کرمعلی» که تا آن زمان هیچ تجربه بازیگری در تئاتر و تلویزیون نداشت، نقش اول فیلم «لاتاری» را به عهده گرفت. او در گفتگویی گفت: آموزش بازیگری و حتی توضیح را با فیلمنامه نویس فیلم ابراهیم امینی شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه دهم. روزی که باید برای اولین بار سعید سهیلی را ملاقات می کردم، خیلی عصبی بودم، اما وقتی شروع به خواندن جمله کردیم، تمام استرس و اضطرابم از بین رفت و دیگر اثری از اضطراب باقی نماند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی

ازدواج

این هنرمند مجرد و مجرد است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …