بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

بیوگرافی سحر نیث الدین

دوست از مقررات سحر چهره زیبا و جذابی دارد و طرفدارانی دارد. او در فضای مجازی فعال است و تصاویر زیبای خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. دوست اهل شهر نیز اندام و لباس زیبایی دارد و این زیبایی با قد او دو چندان می شود. می توانید از لباس هایی که او طراحی می کند ایده بگیرید. این هنرمند با قد 173 سانتی متر یکی از بلندقدترین هنرمندان است.

کار یکی از دوستان از قانون شهری

او علاوه بر بازی در نقش دوستی از شهر قوانین، پیانو می نوازد و شغل دومی نیز در ساخت و ساز دارد که برادرش نیز به همین شکل با او کار می کند. یکی از دوستان از شهرداری می گوید من دوست دارم خلق کنم. خانواده ها از خلق یک شخصیت جدید روی صحنه یا جلوی دوربین گرفته تا خلق آثار هنری روی دیوار یا حتی نقاشی حال و هوای خودم بر روی پشت بام یک ساختمان، زمان زندگی خود را زیر نظر خواهند داشت. یکی از دوستان از Morning Rules در مورد ساخت و ساز به عنوان شغل دوم خود صحبت می کند و می گوید که هنوز عاشق کار اصلی خود است که او بازی می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی داریوش موفق

دوست تنظیم میدانی زحمت زیادی دارد و دوست دارد همه چیز را از نزدیک ببیند و لمس کند، برای همین وقتی در معدن بود گفت از نزدیک متوجه زحمت معدنچیان شدم.

آثار این هنرمند در زمینه بازیگری

دوست در دوران دانشجویی برای اولین بار روی صحنه رفت و در فیلم آدم و حوا به کارگردانی آقای فرزاد محمدعلی نقش حوا را بازی کرد. او 23 سال داشت. پنج دری به کارگردانی آقای امین است. امانی. اگرچه موفقیت این کار زیاد نبود، اما تجربه خوبی برای سحر نظام دان دوست بود، زیرا او با هنرمندانی چون شهربانو موسوی، سیاوش قاسمی، عباس محبوب و سیدجواد زیتونی همبازی شد.

در سال 2016، این هنرمند با بازی در چندین مجموعه تلویزیونی و فیلم مهم شناخته شد. دوست سحر نیمامی امسال با بازی در سریال “بی بی گندم” به کارگردانی برادران علی امانی و امین امانی توانسته مهارت و نقش خود را به عنوان خالق این سریال به نمایش بگذارد. بازی در سریال باعث افزایش تجربه دوست از قوانین صبحگاهی شده و او تجربه همکاری با بازیگرانی چون زهرا حدرایی، کیانوش گرامی، یوسف صیادی و نیما شاهرخ شاهی را دارد.یکی دیگر از تلاش های مهم سال 1395 برای دوست از سحر نترم، حضور او در فیلم پایان شب به کارگردانی فرزاد مثمن بود.یکی از ویژگی های اصلی این هنرمند بازی در تلویزیون و سینما است. در طول سال ها او با هنرمندان زیادی همکاری کرده است و تنها دو بار با هنرمند شیوا اینساخا که اخیراً روی صحنه قرمز کار کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهنوش طباطبایی

در پاسخ به خبرنگاری که از یکی از دوستان شورای شهر پرسیده بود چه پیشنهادی دارید؟ دوست داری خودت را کجا ببینی؟ پاسخ این است: همه می خواهند ستاره هالیوود شوند. به من پیشنهاد همکاری با شبکه جم داده شد اما نمی خواهم ایران را ترک کنم. هدف من بازیگر شدن است. بالاخره همه روزی می میرند، پس خوب است که خودمان را در ذهن دیگران زیبا بدانیم. بالاخره هنرمندان ما در ایمان مردم زنده هستند، من دوست ندارم بمیرم، می خواهم همیشه زنده بمانم، پس دوست دارم در ایران بمانم و برای همیشه زنده بمانم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …