بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

زندگی نامه مهسا مهجور + عکس های همسر و دخترش

مهسا مهجور در 27 اسفند 1353 به دنیا آمد. وی دارای دیپلم تئاتر از دانشکده هنر رادیو ایران است. وی همچنین دارای مدرک لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. این هنرمند در زمینه های مختلف هنری مانند تلویزیون، سینما، تئاتر، بازیگری و استاد دانشگاه فعالیت می کند.

بیوگرافی مهسا مهجور

نام : مهسا مهجور

زمان تولد: 18 اسفندماه 1353

مکان تولد: تهران

وضعیت تأهل: متأهل

پیشه : هنرمند

بیوگرافی کامل مهسا مهجور

مهسا مهجور فرزند مسعود مهجور مدیر تولید هست

مهسا مهجور متولد ی 18 اسفندماه 1353 می باشد. او در نوجوانی در مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما ایران در شاخه بازیگری تئاتر تحصیل کرده هست.

این هنرمند در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان هنرمند ايفاي نقش آفرینی کرده هست و تجربه مجری گری دارد. یکی از برنامه های تلویزیونی محبوبی که مهسا مهجور در آن به عنوان مجری حضور یافته هست، مسابقه راز سیب می باشد.

پدر مهسا مهجور، مسعود نام دارد. مسعود مهجور یک مدیر تولید مطرح در ایران هست که در زمینه بازیگری نیز تلاش می کند.

مهسا مهجور در کنار تلاش بازیگری در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر به عنوان استاد آموزش می کند.

از سری ايفاي نقش های خوب مهسا مهجور می توان به حضور در فیلم سینمایی رخساره اشاره کرد. محتوای فیلم سینمایی رخساره درباره ی یک دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی سالمندان به نام تینا هست که در راستای اتمام تحقیقات داخل منزل سالمندان می شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی میلاد کی‌مرام

ابتدا تلاش مهسا مهجور

فیلم رخساره از تلاش های برجسته ی مهسا مهجور هست

مهسا مهجور در سال 1373 برای اولین بار با حضور در نمایش “سلطان مار” تجربه بازی در تئاتر را کسب کرد. او در عضویت گروه مروارید قرار دارد و از شاگرد های یکی از هنرمندان برجسته ی سینما، تئاتر و تلویزیون به نام گلاب جمعه محسوب می شود.

در بازه ی زمانی که مهسا مهجور در نمایش های تئاتر به ایفای ايفاي نقش می پرداخت، در برنامه فرزاندن ایران به عنوان مجری آشکار شد. حدود دو سال پس از کسب تجربه مجری گری در قاب تلویزیون برای اولین بار در سریال “بهار آسمانی” هنر نمایی کرد.

سریال بهار آسمانی به کارگردانی مهدی نوربخش در سال 1375 به تولید رسیده هست. پس از شکوفا شدن استعداد خانوم مهجور در زمینه بازیگری، از او در خصوص بازی در فیلم های متعددی اعم از فرزندان ایران، لانه شیطان، فردا دیر هست، کاشانه و کلبه سپید دعوت شد.

مهسا مهجور پس از ایفای ايفاي نقش در سریال تلویزیونی “همه بچه های من” در سال 1388 از دنیای بازیگری دوری گرفت. زین پس حدود 11 بعد از همکاری با مرضیه رشید، با هنر نمایی در سریال دیدنی و جذاب ” بچه مهندس” در سال 1399 به تلاش در زمینه بازیگری برگشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فریبرز عرب نیا

سریال تلویزیونی بچه مهندس 3 تحت کارگردانی علی غفاری در چهار فصل به تولید رسیده هست. مهسا مهجور در راستای تولید فیلم بچه مهندس 3 در ايفاي نقش نسیم جفرودی دوست تینا به ایفای ايفاي نقش پرداخته هست. او در این راستا با هنرمند هایی نظیر ثریا قاسمی، کامران تفتی، روزبه حصاری، فرهاد قائمیان، فریده دریامج، اتابک نادری و کاوه سماک باشی به همکاری پرداخته هست.

تلاش های مهسا مهجور در زمینه تئاتر

مهسا مهجور و دخترش لنیا

عمده تمرکز مهسا مهجور در زمینه هنر به تئاتر اختصاص دارد. این چهره به سبب ایفای ايفاي نقش های بی نظیر در تئاتر پیروز به کسب پاداش های گوناگون شده هست.

مهسا مهجور در خصوص بازی در نمایش دو نفره “جنایات و مکافات” تحت کارگردانی چیستا یثربی پیروز به کسب پاداش بهترین هنرمند زن در سال 1385 شد. این پاداش در مسکو از جشنواره بین المللی آثار کلاسیک روس به مهسا مهجور تعلق گرفت.

عنوان بهترین و ماندگار ترین بازی های تئاتر در طول زمان تئاتر ایران به بازی مهسا مهجور در نمایش ” یک شب دیگر هم بمان سیلویا” باز می گردد. او به سبب هنر نمایی در ايفاي نقش یک شاعر، مقاله نویس و  نویسنده قصه های کوتاه آمریکایی به نام سیلویا پلات در جشن هنرمند عنوان بهترین هنرمند سال تئاتر را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمید جبلی

از سری تلاش های هنری مهسا مهجور در تئاتر می توان به سلطان مار، اتوبوسی به نام هوس، چرخه ی آتش، سرگذشت مطربان این دیار، یک قاب برای همیشه، زنی برای همیشه و دخترک شب طولانی اشاره کرد.

وضعیت تاهل و ازدواج مهسا مهجور

مهسا مهجور و همسرش

مهسا مهجور، هنرمند خوش ذوق و پرنشاط تئاتر متأهل هست. همسر او ایرج نسیمی نام دارد. ثمره ی عشق خانم مهجور با آقای نسیمی یک دختر به نام لنیا هست که متولد ی تیر ماه 1395 می باشد.

علاقه مندی های مهسا مهجور

مهسا مهجور به مجری گری علاقه مند هست

مهسا مهجور به تلاش در زمینه مجری گری علاقه مند هست. اولین تلاش مجری گری او به مسابقه راز سیب در سال 1375 اختصاص دارد. این مسابقه تلویزونی در 30 بخت به وسیله ی محمد راستگو جلالی تولید شد که خانم مهجور در آن به همراه فرهاد جم به عنوان مجری برنامه آشکار شدند.

یکی دیگر از تجربه های مهسا مهجور در زمینه مجری گری، در برنامه فرزندان ایران بوده هست. این برنامه در سال 1375 به وسیله ی امیر سماواتی ساخته شده هست.

مهسا مهجور در شاخه های ورزشی تکواندو و دفاع خصوصی تلاش می کند. او به نواختن ساز دف علاقه مند هست و به زبان انگلیسی توانایی کامل دارد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …