شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

اقدام زوج پاکستانی که در شوافی عجیب از یک توله شیر هنگام تهیه عکس های عروسی خود استفاده کرده بودند با اعتراض حامیان حیوانات همراه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک روز عروسی یکی از بهترین روز‌های زندگی هر پسر و دختری به شمار می‌رود. از این رو افراد تلاش می‌کنند تا با ایده‌های منحصر به فرد این روز را به روزی به یادماندنی برای خود و شریک زندگی‌شان تبدیل کنند. به همین منظور یک داماد پاکستانی با اجاره یک توله شیر و استفاده از آن در هنگام ثبت عکس‌های عروسی همسرش را غافلگیر کرد.

البته اقدام این داماد جوان حاشیه‌هایی را به همراه داشت. پس از آنکه تصاویری از حضور این توله شیر در عکس‌های زوج جوان توسط استودیو عکاسی در فضای مجازی منتشر شد با اعتراضاتی از سوی برخی گروه‌های حامی حیوانات همراه شد. اعتراض به حیوان آزاری و سوء استفاده از این توله شیر موجب شد تا مسئولان استودیوی عکاسی توضیحی کوتاه به کاربران ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) حاشیه‌هایی از مسابقه اسب دوانی کنتاکی دربی ۲۰۲۱

این استودیو در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که توله شیر متعلق به آن‌ها نبوده و توسط عروس و داماد تنها برای ثبت عکس اجاره شده بود. همچنین در این پست به این نکته که صاحب توله شیر نیز در هنگام ثبت عکس‌های عروسی در کنار این حیوان حضور داشت اشاره شد.

با این حال انتشار گسترده چنین تصاویری با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «آیا مجوزی برای استفاده از توله شیر‌ها در مراسم‌های عروسی وجود دارد؟ این نوعی حیوان آزاری است.» کاربر دیگر نوشت: «حیوانات در هیچ کجا از دست موجودی به نام انسان در امان نیستند. لطفا آن‌ها را به حال خود رها کنید.»

زوج پاکستانی,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
زوج پاکستانی,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

مطلب پیشنهادی

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول

احتمالا تمام صاحبان کسب و کار، حداقل یک بار به ارسال پیامک انبوه با سیم …