نکات گرافیک در طراحی سایت

شرکت های صنعتی شرکت های تولیدی شرکت های کوچک و بزرگ دولتی یا غیر دولتی همه در تهران هستند خیلی از آموزشگاه ها دولتی یا غیر دولتی یا بسیاری از کارخانه های کوچک و بزرگ سبب شده شهر تهران قطب صنعت و تجارت بشود. تهران یک قطب صنعتی بیشتر صنایع و کارخانه ها در تهران فعالیت دارند یا حداق یک دفتر فعال از شهر هایدیگر در تهران دارند نیاز به طراحی سایت در تهران حس می شود.

گرافیک سایت پایه ترین اصل در جذب مخاطب و کاربر می باشد سایت حرفه ای می تواند موجب اعتبار بخشیدن به کار شما شود استفاده از تصاویر گرافیکی و زیبا می تواند باعث ایجاد جذابیت در سایت شود و تصویری زیبا از سایت شما در ذهن کاربر حک شود.

طراحی سایت تهران یعنی داشتن یک شعبه در فضای مجازی اما در سطح کشوری و چه بسا جهانی بسیاری از کسب و کار هایی که دارای درآمد خوب هستند دارای یک طراحی سایت فروشگاهی در تهران هستند که به مخاطبان و مشتریان آنها کمک می کند تا  بتوانند به راحتی هر چه تمام تر محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی بخرند و یا رزرو و سفارش دهند. به همین خاطر است که برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی و یا شرکتی باید به نکاتی دقت داشته باشید تا در طی این مراحل به مشکل بر نخورید.

صفحه اصلی طراحی سایت فروشگاهی در کرج همان خانه سایت مهمترین صفحه وب سایت شما است گرچه طراحی تمام صفحات وب ضروری است اما صفحه اصلی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در مرکز توجه طراحی وب قرار گیرد اگر کاربر لینک سایت یا برند شما را وارد کند قطعا اولین صفحه‌ای است که بازدید کنندگان سایت آن را می‌بینند و مانند چهره ای از شرکت شما محسوب می‌شود.

حتی اگر کاربر از طریق سرچ در گوگل وارد صفحات دیگر وارد سایت شما شده باشد به احتمال زیاد سری به صفحه ی اصلی وب سایتتان هم میزند برای نوع طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان طبق گفته کارشناسان طراحی وب سایت صفحه اصلی وب سایت با ارزش ترین اموال در جهان اینترنت دنیای مجازی هستند و تاثیر صفحه اصلی وب سایت یک شرکت بیشتر از فروش واقعی و یا بازده تولیدی وب سایت است. بیشتر مشتریان قبل از تصمیم گیری برای استفاده از خدمات یک شرکت از وب سایت آن دیدن می‌کنند این کار حتی زمانیکه فروش به صورت آفلاین غیر اینترنتی انجام می‌شود نیز اتفاق می‌افتد. با سرعت بالای سایت خودتون که کاربر را در سایت خودتون نگه دارید چون وقتی لود سایت شما زیاد شود کاربر خیلی راحت سایت شما را ترک می کند و این برای تجارت و کسب و کار شما اصلا مناسب نیست.

بهترین روش برای انجام طراحی گرافیکی طراحی سایت فروشگاهی در شیراز پیاده سازی آن بر اساس نتایج معماری اطلاعات سایت می‌باشد با این کار مطمئن خواهید شد که گرافیک سایت نه تنها به سهولت استفاده و خدمات کاربردی سایت لطمه نمی‌زند بلکه به نوعی باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان به وب سایت و رسیدن مالک آن به اهداف و اولویت‌های اولیه خود از پیاده سازی وب سایت خواهد شد.

بیشتر:  عجیب‌ترین مدل موی زنانه از اسپانیا!

منوی سایت در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز یک راهنما خوب برای کاربران سایت است در انتخاب نوع منو به این موضوع دقت داشته باشید که کاربران شما بتوانند به راحتی صفحات مختلف سایت شما را ببینند و تعویض صفحات به راحتی انجام گیرد در طراحی منو و زیرمنو سعی کنید از یک ساختار درختی استفاده کنید به گونه ای که بخش های مهم سایت بطور واضح در آن مشخص شده باشد و صفحات مربوط به هر کدام از بخشها به صورت زیر مجموعه آن بخش نمایش داده شوند.

بیشتر بخوانید:  نگاهی به CRM و دلایل استفاده از آن

منو با نوع وب سایت و خدمات شما انتخاب منو متفاوت خواهد بود در یک وب سایت فروشگاهی بزرگ شامل محصولات در دسته بندی مختلف که هرکدام زیر دسته ای دارند استفاده از منو هایی با گرافیک خطی جای برای نشان دادن قابلیت های فروشگاه شما ندارد و پیشنهاد نمی شود در این حالت مگا منو ها که هر کدام از بخش های آن به چند زیر دسته تقسیم شود انتخاب درست تری است.

اگر تعداد محصولات و دسته ها کم باشد یک وب سایت شرکتی که در زمینه های خاصی فعالیت می کنید با یک منو ی خطی که زیر دسته نداشته باشد کاربر می تواند تمام خدمات شما را ببیند برای زیبایی هم میتوانید روی المان ان کار کنید و درشت تر بنویسید در منو.

سایت رنگ های زیبا بنرهای متحرک گرافیک های جذاب موزیک و دیگر جزئیات گرافیکی را برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان اما اینکه ظاهر وب سایت مناسب مخاطبین آن صنف کاری باشد سایت صنعتی یا رستورانی متفاوت هستند مورد بعد این ظاهر مکان قرارگیری در موتورهای جست وجو را بهبود می بخشند یا خیر در اثر سنگی کد ها و بهنیه نبود فایل های css js دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اگر رابط کاربری خوبی نداشته باشید و از نظر گرافیکی سایت زیبا و جذابی نداشته باشید نمی توانید مشتریان و مخاطبان بیشتری را برای سایت خود داشته باشید. مفهوم رابط کاربری UX پر رنگ می شود سایت شما باید در کنار ظاهر زیبا به گونه ای باشد که تجربه ی رضایت بخشی به کاربر انتقال دهد در عین زیبایی راحتی استفاده از امکانات آن را فراهم کند بازدید کننده ی سایت شما با هر سطح از دانشی باید بتواند به راحتی با سایت شما کار کند از اصول ترند معمول دیگر سایت ها هم میشود پیروی کرد.

المان های سایت فقط نباید در مرورگر کروم صحیح نشان داده شود ممکن است کاربران از مرورگرهایدیگری هم استفاده کنند بر حسب سیستم عاملشان طراحی سایت که در تمام مرورگرها به درستی نمایش داده شود کار ساده ای نیست احتیاج به ران کردن مقایسه کردن اجرای کدها در آنها دارد البته اگر از فریم ورک های css استفده کنید کار سریع تر پیش می رود. کابران مرورگرهای مختلف مانند کروم فایرفاکس اپرا در حال استفاده هستند وب سایتی که برای شما طراحی میشود با همه مرورگرهای مطرح از قبیل نگارش های مختلف Internet Expelorer  FireFox Opera  کار میکند و دارای ظاهر و کارکردی یکسان در تمام آنها باشد.

بیشتر:  نحوه تعیین قیمت کابینت ام دی اف


عکس شخصی در صفحه‌ی اصلی فقط در سایت های شخص برای برندیگ مناسب است که کاربر توقع دارد با یک فرد ملاقات کند و نه در سایت های دیگر مثلا صاحب سیت فروشگاهی با وجود آن که عکس شما یک نوع خوش امدگویی به بازدیدکنندگان شمار می‌آید برخی کارشناسان عقیده دارند این عکس، دلیل حضور بازدیدکنندگان را در وب سایت شما کم رنگ می‌کند در سایت های غیر شخصی بهتر است از عکس تیم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  کشف سوراخ در اتاق خواب که به مکان عجیبی ختم شد!

زیاده روی در پخش قطعات دیداری و شنیداری این مورد شامل هر قطعه‌ی دیدنی و شنیدنی می‌شود بدون در نظر گرفتن فضای خالی سایت برای آرامش و تمرکز کاربر با دیگر موارد پویا سازی تصاویر متحرک گیج کننده موسیقی و یا ویدئو شونده سبب خواهد شد که بازدید کنندگان وب سایت شما از سایت خارج بشوند.

وجود گزینه‌های گیج‌کننده‌ی فراوان به شما حق می‌دهیم چرا که می‌خواهید صفحات و مطالب گوناگون و زیادی را به بازدیدکنندگان وب سایت خود ارایه دهید اما ساختار سایت باید به اندازه‌ی کافی ساده باشد تا بازدیدکنندگان گیج و سر در گم نشوند.

چرا باید سفارش طراحی سایت خود را به تیم حرفه ای بدهید طراحی سایت یک فرآِیند کاملاً تخصصی است و برای اینکه بهترین نتیجه را از این ار بگیرید بهتر است با تیم های حرفه ای کار کنید تا در آینده وب سایت شما دچار نقص و خرابی نشود. اولین قدم این است که بدانید دقیقاً چه خواسته ها و ویژگی هایی را در وبسایت نیاز دارید. 09122654620

خرید دامین یا نام دامنه و سرویس میزبانی وب و یا همان هاستینگ است این اولین قدم در راه دست یافتن به یک وب سایت است که شما باید به آن دقت داشته باشید. نام دامنه شما باید نمایانگر کسب و کار شما باشد و باید به راحتی در ذهن نقش ببندد اسم های طولانی موجب می شود تا مخاطبان به  به سمت وب سایت شما جذب نشوند.

استفاده از افزونه ها کد نویسی صحیح که ممکن است شما در ظاهر سایت متوجه مشکلی نشوید اما اگر سایت از نظر برنامه نویسی و استفاده از افزونه ها درست بهینه سازی نشده باشد سرعت آن کند و از نظر امنیتی مشکل دار باشد می تواند برای کسب و کار شما به جای نتایج مثبت نتایج منفی را نیز به همراه بیاورد.

بیشتر:  دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا ایلان ماسک و وارن بافت (+عکس)

اصطلاح به آن ریسپانسیو یا واکنشگرا سایت به گونه ای باشد که کاربران هم در محیط رایانه و هم با استفاده از تلفن های همراه هوشمند به وب سایت شما دست رسی داشته باشند سایت باید برای خزنده های گوگل مناسب استاندارد بهینه شده باشد این خزنده ها برای جمع آوری اطلاعات موجود در سایت ها را جمع آوری می کنند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

خیلی ازمجموعه ها از قالب ها آماده برای چند تا از مشتریان استفاده میکنند اما ایده مجموعه ما استفاده از طراحی متفاوت کدنویسی شده است که هر سایت شخصیت متفاوت به خود را داشته باشدتمام توان و خلاقیت خودمان را در کارهای خودمان خرج می کنیم هم تیم گرافیک هم تیم برنامه نویسی هم تیم محتوا گذار.

سئو سایت بسیار مهم است چون سایتی که رتبه خوبی در گوگل نداشته باشد فایده ندارد و ورودی نمیگیرد تا آن زحمات گرافیکی و برنامه نویسی دیده شود در هر کسب و کاری فعالیت خود را بیشتر و بهتر کنید اولین کار دنبال این باشید که بتوانید سئو سایت خودتان را بالا ببرید تلاش یک سایت این هست که بتواند کاربر را در سایت نگه دارد و این همه بستگی به طراح سایت و گرافیک سایت دارد که چقدر بتواند مخاطب را جذب خود کند. سئو تنها اصلا کافی نیست باید سایت شما هم جذاب باشد و سرعت بالایی داشته باشد تا بتواند کاربر را جذب خود کند.

گرافیک سایت جذاب باشد کاربر را به خود جلب کند در همان لحظه اول نظر کاربر را جلب کنید گذاشتن یک ویدئو اثر گذار هست کاربر آن ویدئو را مشاهده می کند همین باعث می شود چند ثانیه بیشتر در سایت شما بیشتر باقی بماند این زمان نگهداری توسط گوگل قابل بررسی و امتیاز مثبتی به شما تعلق میگیرد.

اینترنت طراحی سایت در فضای آنلاین یکی بهترین راه های رسیدن به موفقیت درآمد همچنین بهترین راه تبلیغات هست ارزان تمام شده آن یک دلیل نسبت به انواع تبلیغات می باشد فرض کنید کالایی تولید می کنید و بهترین جنس بازار شاید باشد از لحاظ قیمت هم مناسب تر از بقیه رقبا هست وقتی بازاریابی نکردید نه کسی شمارا می شناسد و نه اگر اتفاقی شما را ببیند به شما اعتماد میکند.

اما زمانی بعد از انجام سئو و زمان استاندارد در صفحه اول گوگل باشید همه کاربران شمارا میبیند در زمان سرچ و همه دنبال بهترین هستند فرقی ندارد شما کارگاه کوچکی داشته باشید یا یک کارخانه مهم این هست که شما صفحه اول گوگل هستید. بعد از این دیده شدن باید بتوانید کاربر را جذب سایت خود کنید با گرافیک جذاب و چشم نواز جوری که کاربر نظرش جلب شود و بتواند از خدمات شما یا از اجناس شما خریداری کند.

مطلب پیشنهادی

ایده جدید و جذاب طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

عکس غرفه نمایشگاهی غرفه‌ سازی نمایشگاه، فرصتی طلایی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا محصولات …