سفارش پروژه طراحی

خرید سایت در اصل سفارش پروژه طراحی سایت کاری بسیار حساس دغدغه بزرگترین مدیران  صاحبان مشاغل می باشد عدم رضایت از ظاهر  که بیشترین قسمت حساسیت مالکان هست و امکانات سایت برای انجام ایده های کارفرما پس از طراحی توسط شرکت ارائه دهنده می باشد. اکثر شرکت های طراحی سایت از قالب هایی پیش طراحی شده آماده که قبلا طراحی کرده اند استفاده میکنند نسبت به درخواست های مشتری اقدام به طراحی قالب جدید نمی کنند در مواردی که قیمت سایت پایین است.

با توجه به فرصت کم و نبود زمان کافی حداقل دوماه برای سایت سفارشی صفرتا صد همراه با ویرایشات رفع اشکالات برای طراحی و رعایت اصول و ریزه کاری های برنامه نویسی نتیجه کار در زمان کمتر از ایت رضایت بخش نخواهد بود یا سایت  کپی سایت دیگری است و قبلا در جای دیگر استفاده شده.

به همین منظور تیم برنامه نویسی گروه طراحی سایت اشکان  برای طراحی سایت لوازم خانگی و ملزومات آن مثل نصب و پشتیبانی گارانتی محصولات صدها قالب زیبا و حرفه ای از قبل طراحی نموده صاحبان فروشگاه ها ی لوازم خانگی مدیران مشاغل همچنین فروشگاه های فروش فرش ماشینی دستبافت قبل از سفارش طراحی سایت پیش نمایش سایت مورد نظر خود را از بین صدها طرح زیبا و حرفه ای انتخاب نموده و سپس اقدام به سفارش سایت نمایند.

از وب سایت های شخصی ساده گرفته تا برنامه های کاربردی پیچیده، فروشگاه های اینترنتی بزرگ با دسته زیر دسته های فراوان تنوع محصول بالا مانند طراحی سایت شیرآلات ساختمانی و بهداشتی برنامه نویسان تینم دیجیتال مارکتینگ در کنار شما خواهد بود اهداف شما را درک کرده و راه حل های سفارشی برای بهتر شدن آنها ارائه خواهند کرد.

توجه داشته باشید خیلی از شرکت ها پروژه شما که بصورت صنعتی ساختمانی است در مورد طراحی سایت پنجره دوجداره PVC که شاید سودی برایشان نداشته باشد چون فروشگهی نیست برون سپاری میکنند خودشان اکثر مبلغ را برمیدارند و صرفا فقط به یک شخص تمام کارهای محوله را واگذار میکنند که در صورت نیاز پشتیبانی به مشکل بر میخورید در معتبر شرکت خوب  و صفر تا صد پروژه شما توسط تیم داخلی انجام خواهد شد.

به روزرسانی های مطالب سایت از این روش انگیزه ای در کاربر ایجاد میشود که برای خواندن مطالب جدید به وب شما بازگردند که مدام از اظلاعات روز استفاده کنند در طراحی سایت انواع هود آشپزخانه ممکن است خانم ها خانه دار برای تمیز کردن عوض کردن فیلتر ها علاوه بر خرید فروشگاهی به سایت شما سر بزند و از خطاهای تعدادی از هود های جدید با خبر شوند که نحوه کار با آنها چگونه است. بعلاوه موتورهای جستجو به مطالب جدید واکنش خاصی دارندکه ببینند وب سایت شما نتنها به تعداد وبلاگ های ان افزوده میشود بلکه متن های قبلی شما هم ویرایش و به روز می گردد.

بیشتر بخوانید:  ساختمان‌های عجیبی که چشمان هر رهگذری را خیره می‌کنند + تصاویر

 بنابراین از طریق به روز رسانی مطالب به صورت منظم به سئوی بهینه سازی وب سایت خود کمک می کنید سایت شما به نوعی ویترین و صورت شرکت و تجارت شما برای معرفی به دنیاست اطمینان حاصل کنید که سایت شما مرتبا به روز رسانی میشود و روند کار شما تازه ها پیشرفتها به طور منظم توسط تیم محتوایی شما روی سایت قرار میگیرد.

توليد محتوا جدیدا بازار تولید محتوا بسیار داغ است و بیشتر کسب و کار ها متوجه اهمیت این موضوع شده اند و در حال تولید محتوای ارزشمند و قابل سرچ برای مخاطبان خود هستند زمانی که تولید محتوای هدفمند متناسب با استراتژی کلمات کلیدی انجام بشود توسط کارشناس سئو باعث افزایش ترافیک ورودی به وب سایتتان می شود نهایتا به درآمد زایی. گوگل اهمیت زیادی به محتوا می دهد و هرچه محتوای تولید شده توسط شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد غیر کپی و تکراری شانس بیشتری در کسب رتبه در نتایج جستجو خواهید داشت به همراه لینک سازی ها عالی البته.

نگهداری آرشيو از مطالب قدیمی در اغلب مواقع اطلاعات قديمى نیز مورد استفاده كاربران قرار مى گيرد یک مطلب را دنبال کنند و پیشینه آن را با خبر بشوند. همه سايت هاى توليدكننده محتوا بايد آرشيو تاريخى و موضوعى در اختيار داشته باشند تا مرور بر اطلاعات آنها توسط كاربران آسان باشد ومطالب قدیمی ایندکس شده حفظ گردد.

یکی از نکات مهم طراحی سایت، استفاده از CTA می باشد به سایتهای موفق تجارت الکترونیک ارائه دهنده خدمات الکترونیک نگاه کنید متوجه میشوید از CTA استفاده کرده اند از کاربردی ترین CTA ها به ارسال رایگان تا آخر هفته ذکر کرد. از CTA برای تشویق کاربر برای خرید کالا یا انجام عملی مانند عضویت در خبرنامه ثبت نام ثبت نظر و … استفاده می شود  CTA در قالب یک دکمه ولی در گرافیک های دیگر هم قابل استفاده هستند ظاهر گرافیکی آن طوری طراحی می گردد که متمایز از المان های دیگر باشد ولی این تمایز باید در حدی باشد که موجب اذیت کاربران نشود.

آسان سازی فرایند خرید باید فرآیند خرید را تا جایی که ممکن است ساده و به دور از پیچیدگی پیاده سازی نمایید ممکن است کاربر در سایت حرفه ای نباشد پس از زمانی که کاربر محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه می کند تا زمانی که وارد درگاه می شود باید 3 کلیک و یا نهایتا 4 کلیک انجام دهد به زحمت تبلیغات سئو کاربر وارد سایت شده اگر مسیری که قرار است کاربر تا ورود به درگاه طی کند سخت باشد کاربر به مشتری تبدیل نمیشود  تلاش شما نتیجه ی مطلوب را ندارد  حتما  فرآیند خرید را یکبار از دسکتاپ و یکبار با گوشی موبایل خود چک کنید تا همه چیز شفاف و ساده باشد .

بیشتر بخوانید:  از همه چی رسانه ای با مطالب معتبر

داشتن هویت شفاف و آشکار محتوا در وب سایت موضوع سایت مشخص باشد مطالب شفاف و بدون ابهام بیان کنید وقت بازدیدکنندگان برای کشف مطالب بدست آوردن این که وب سایت درباره ی چه موضوعی می باشد تلف شود. شفافیت و وضوح مطالب را در نظر داشته باشید در کل سایت از تیتر های مرتبط و جذاب استفاده نمایید.

جلب توجه با استفاده ازفضای سفید از ایجاد شلوغی و آشفتگی مطالب بپرهیزید سعی در ایجاد یک وب سایت مرتب و کاربر پسند برای بازدیدکنندگان با قابلیت جستجوی سریع و آسان داشته باشید اگر وب سایت شما دارای محتوای زیاد و صفحات زیاد می باشد اضافه کردن یک کادر جستجو برای جستجوی آسان و سریع با فیلتر های هوشمند برای بازدیدکننده ضروری می باشد.

مطالبی که شغل شما را بهتر از آنچه که هست نشان می‌دهند مطمئناَ قصد شما فروش محصولات و خدمات از طریق اینترنت است وب سایت خود را با تبلیغات پر نکنید مدام با گیف های چشمک زن در صفحات مختلف بلکه آن را به شکل یک مکالمه دو طرفه بین خود و بازدید کنندگان طراحی کنید ساختارهاى تبليغاتى وب سایت خود را با تبلیغات خدمات و سایت های دیگر پر نکنید  كاربران معمولا از مشاهده ساختارهاى تبليغاتى خوددارى مى كنند.

لینک‌ها و مطالب قدیمی زیاد در بین متن ها بازدید کنندگان وب سایت را گمراه می‌کند همین اتفاق در مورد لینک‌ها نیز صادق است به طور منظم طراحی وب سایت خود را بررسی کرده و لینک‌های تغییر یافته و از رده خارج را شناسایی کنید.
اطلاعات تماس مانند شماره تلفن های وب سایت آدرس فکس ساعات کاری و ایميل بايد كاملا برجسته و مشخص و در مكان هاى مناسب قرار گیرد در حالت استاندارد معمولا در پایین ترین قسمت سایت که به اصطلاح فوتر نامیده می شود فرم تماس با با وجود چت آنلاین کارایی ندارد پس قرار ندید و یکی صفحه برای آن در نظر نگیرید. بهتر صفحه ماس با ما درباره ما تلفیق شوند  توضیحات کلی همراه تصاویر و فیلم معرفی در این بخش قرار گیرد.

سفارش طراحی وب

مشاوره و تحقیق به عنوان کارفرما باید اطلاعات پایه ای از طراحی وب سایت داشته باشید که چه میخواهید و قرار است این وب چه کاری برای شما انجام دهد و با مشاوره مناسب بدانید چه نوع سایتی برای کسب و کار شما مناسب است البته قطعا همه ایده های شما پیاده نمیشود زیرا ممکن است به سایت آسیب بزند.

بیشتر بخوانید:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

گزینش شرکت طراحی وب سایت سخت ترین مرحله کار گزینش شرکت طراحی وب سایت برای سفارش دهنده است چرا که می خواهید شعبه مجازی کسب و کار خود را راه اندازی کنید و در بسیاری از موارد اگر پایه کار اشتباه طرح ریزی بشود امکان جبران آن وجود نخواهد داشت مثلا نوع ایجاد لینک ها. قرارداد به صورت شفاف بدانید چه امکانات و چه نوع خدماتی را دریافت خواهید کرد.

زمان انتظار و همکاری نوع پشتیبانی فنی سئو محتوا گذاری رفع اشکال آموزش متفاوت هستند و توسط افراد متفاوت انجام میگیرند.‌ انجام سئو به ثمر رسیدن کامات در سرچ گوگل کاری طولانی و بلند مدت است و متفاوت از کار طراحی تحویل پروژه می باشد.

انواع وب سایت‌ها

با توجه به هدف خود نوع وب سایت را مشخص کنید همچنین یکی از موارد تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت نیز نوع وب سایت شما و خدماتی است که برای طراحی آن درنظر گرفته شده است معمولا سایت های فروشگاهی با وجود صحات بیشتر حساسیت های درگاه قیمتی بیشتر از دیگر سایت ها دارند.

وب سایت فروشگاهی

وب سایت‌هایی که در این گروه هستند باید در کنار معرفی خدمات و محصولات شرکت، شرایطی را فراهم کنند تا مخاطب بتواند آن محصول یا خدمات به صورت آنلاین سفارش داده و هزینه آن را به راحتی پرداخت کند. بنابراین خدماتی که در هنگام طراحی وب سایت‌ها باید درنظر گرفته شود شامل پنل مدیریتی مشتری مانند پیگیری سفارش، اطلاعات کاربری و… باشد. همچنین سایت‌های فروشگاهی باید به درگاه پرداخت اینترنتی بانک نیز متصل شوند که در این صورت امکان برقراری ارتباط با هر بانکی که مجوز آن را داشته باشید، در طراحی وجود دارد.

وب سایت شرکتی

در وب سایت‌های شرکتی تمام امکانات اصلی و پایه تمام سایت‌ها وجود دارد و در حقیقت این سایت‌ها فقط برای معرفی خدمات، کسب‌وکار و محصول هستند. ویژگی‌هایی که در طراحی سایت‌های شرکتی مشاهده می‌کنید شامل صفحه معرفی محصولات، درباره ما، تماس با ما، صفحه گالری، معرفی مشتریان و… است.

وب سایت سفارشی

همانطور که گفته شد طراحی‌های ما به صورت سفارشی و اختصاصی برای هر مشتری بوده و بنابراین منظور از وب‌ سایت‌های سفارشی، طراحی آن نیست. دلیل اینکه به این سایت‌ها سفارشی گفته می‌شود، خدمات ویژه‌ای است که برای طراحی آن خواسته می‌شود. معمولا افرادی که سفارش این طراحی را می‌دهند.

شرکت و سازمان‌هایی هستند که می‌خواهند بخشی از سیستم کاغذی یا اکسل شرکت را به صورت نرم‌افزارهای موجود در وب سایت انجام دهند و یا استارت آپ‌هایی هستند که می‌خواهند یک ایده جدید و خاص را از طریق بسترهای نرم‌افزاری سایت اجرا کنند.

 

مطلب پیشنهادی

ایده جدید و جذاب طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

عکس غرفه نمایشگاهی غرفه‌ سازی نمایشگاه، فرصتی طلایی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا محصولات …