کارخانه محصولات نیوجرسی بتنی

بتدریج با استفاده بیشتر و تجربه‌‌‌‌های بدست آمده ارتفاع نیوجرسی بتنی بیشتر شد زیرا نتیجه آن بهتر شد طبق آمار. استفاده گسترده در ساخت و ساز جاده ای سبب شد کاربرد آن به عنوان حریم فیزیکی گسترده تر شود به عنوان مانع عمومی فراگیر و قابل حمل انتقال به هرجای پروژه ساختمانی و تغییر مسیر همیشگی یا موقتی در ترافیک جاده ای که بسیار مهم است بدون نیوجرسی بتنی امکان پذیر نیست. استفاده‌‌‌‌های جانبی نیز برای تمرینات نظامی و در امان ماندن از گلوله حملات حوادث طبیعی سیل مهار آتش کنترل رودخانه‌‌‌‌های طغیان کرده و هدایت آن به معبر مشخص یا چند خطه کردن جدا کردن خط ویژه اتوبوس سفاورت خط مخصوص آمبولانس و آتشنشانی است.

قیمت نیوجرسی بر اساس مشخصات فنی: موضوع دیگری که برای تعیین قیمت نیوجرسی مطرح می شود، مشخصات فنی آن است. مشخصات فنی از عوامل مهمی است که کمک می کند انتخاب درستی داشته باشید. مثلاً نیوجرسی مفصلی دارای قالب مخصوصی است که دهانه قالب باز است و حباب های هوای کمتری در داخل سازه های بتنی نیوجرسی حبس می شود و در نهایت بتن ها در داخل این قالب ها ریخته می شود. عدم برون ریزی بتن از بخش داخل قالب ها سبب می شود که بتن ریزی در قالب مفصلی سرعت بالایی داشته باشد. این مدل از قالب ها معمولاً کمی گرانقیمت هستند.

مانع های نیوجرسی بتنی مانع های ماژولار سیمانی یا پلاستیکی هستند که جهت جدا کردن خطوط ترافیکی ساخته شده اند. این مانع ها برای کم کردن خسارت تماس‌های اتفاقی وسایل نقلیه در خیابان‌ها طراحی شده‌اند.
مانع های نیوجرسی بتنی همچنین برای تغییر مسیر دادن ترافیک و مواظبت کردن از عابرین پیاده و کارگرانی که مشغول کارهای عمرانی در خیابان ها و بزرگراه‌ها هستند؛ ساخته شده اند. مانع های نیوجرسی بتنی در غرب ایالت متحده با نام k-rail نامیده می شوند.مهم ترین دغدغه در ساخت و تولید این قطعات افزایش ایمنی، امنیت، کنترل اتفاقات و حوادث است خرید نیوجرسی از رایان پی بتن.

امروزه ایمنی حمل و ‌نقل در جاده‌ها و معابر یکی از مهم‌ترین مباحث می‌باشد و در فاز بهره‌برداری از راه‌ها و جاده‌ها به این موضوع توجه ویژه‌ای می‌شود. به سبب توانایی بالای نیوجرسی بتنی یا همان حفاظ مفصلی در کنترل خودروهای منحرف شده از مسیر، استفاده از این قطعات پیش ساخته با ابعاد و مشخصات مناسب در جداسازی معابر و جاده‌ها رواج بسیاری یافته است و بخش قابل توجهی از خسارات جانی و مالی تصادفات را کاهش داده است قیمت نیوجرسی از شرکت با سابقه رایان پی بتن.

شرکت رایان پی بتن از سال 1388 فعالیت اصلی خود را در زمینه طراحی و تولید انواع قطعات بتنی مانند دال بتنی، نیوجرسی بتنی و غیره آغاز کرده است و توانسته است در طول این مدت رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند. این شرکت دارای مجهزترین و به روزترین ماشین آلات صنعتی، کیونیگ بخار و ابزارآلات صنعتی است که به وسیله آن‌ها توانسته است قطعات و محصولات باکیفیتی ساخته و روانه بازار کند. محصولات این شرکت دارای تنوع بسیاری هستند و شما می‌توانید براساس موارد موردنیاز خود (سیل بند، جداکننده مسیر، جداکننده فضا شهری، جداکننده مناطق ویلایی و غیره) از این شرکت خرید کنید.

بیشتر بخوانید:  لوله استیل چیست؟

موارد استفاده دیگر نیوجرسی بتنی جداکردن ایستگاه اتوبوس و تاکسی که محافظ مرسوم را قرار میدهند جدا کردن باغ حدود خانه‌‌‌‌های ویلایی شاخص مرز دو مزرعه باغ میوه و ویلاها جایگاه‌‌‌‌های بنزین ترمینال مسافری کناری جاده برای حافی جان مردم به عنوان سد سیل کنترل آب سیل که راهی سریع بی خطر کردن سیلاب یا پیشبینی سیل از آب شدن برف رود خانه‌‌‌‌های که دیواره‌‌‌‌های محافظ آن خراب شده استفاده می‌شود.

در ایران، نخستین بار در سال ۱۳۷۵ توسط، وزارت راه و ترابری با نظارت مهندسان برجسته و ماهر از این نوع قطعات بتنی، جهت ایمن سازی سطح معابر و جداسازی جاده ها، استفاده در دوربرگردان ها و خیابان‌‌‌‌های اصلی و ایجاد فضای سبز مورد استفاده قرار گرفت.

تمام قطعه‌‌‌‌های پیش ساخته در تمام ابعاد در شرکت نیوجرسی بتنی رایان پی بتن تولید میشوند. مزیت آسانی در تعویض و جابجایی نیوجرسی‌‌‌‌های آسیب دیده را نمی‌شود نادیده گرفت.

بتدریج مشکلات نقض و کاستی‌‌‌‌های گاردریل مشخص شد مشکلات بزرگی مانند توان کم در اثر برخورد اتومبیل جمع شدگی و پارگی قسمتی از آن بفکر جایگزین بهتر از هر نظر که نیوجرسی بتنی مفصلی سهم عمده ای در کم کردن آمار مرگبار تصادفات از خود نشان داد.

نیوجرسی بتنی در دهه‌ی پنجاه در بزرگراه‌‌‌‌‌های ایالت نیوجرسی بر حسب نیاز طراحی و استفاده شد و بر همین پایه نامش تعین شد. از ویژگی‌‌‌‌های اصلی قطعا روشن است که هنگام خارج شدن از مسیر یا برخورد ماشین‌‌‌‌های نقلیه کم‌ترین آسیب وارده را تحمل کنند و سد عبور خودرو‌‌‌‌های لاین مخالف م‌شوند.

وظیفه اصلی نیوجرسی بتنی افزایش امنیت و ایمنی راه‌ ها و جاده ‌ها است افزایش ایمنی سطح معابر – جداسازی خطوط ترافیکی – استفاده در دوربرگردان‌ ها – کنار جاده ‌‌‌‌‌های فرعی – رفوژ وسط خیابان‌‌‌‌‌های اصلی جهت ایجاد فضای سبز – ایستگاه ‌‌‌‌‌های کنار جاده ‌ای – تفکیک محوطه ‌‌‌‌‌های صنعتی

نیوجرسی چیست و چگونه ساخته می­شود؟

عنصر سازنده این حفاظ قدرتمند، بتن است. اما بتن به تنهایی به این شکل در نمی­آید و نیاز به قالب دارد. هرچند امروزه شیوه­های بسیار متنوعی جهت ساخت آن وجود دارد اما وجود قالب در تمامی آن­ها الزامی است. بتن درون هر قالبی که قرار گیرد شکل آن را به خود خواهد گرفت. قالب­های این موانع به صورت یک شکل بوده و طراحی هوشمندانه­ای دارند. بخش پایین آن پهن­تر از قسمت بالایی است. در نتیجه در برابر برخورد اشیا سنگین، فشار و… به صورت ثابت در سر جای خود می ایستند.

خرید بتن نیوجرسی از رایان

اگر به هر دلیلی نیاز به یک حفاظ مقاوم و اثبات شده دارید که خیلی‌تان از کیفیت و عملکرد آن راحت باشد، بلوک نیوجرسی بتنی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. فروش این بلوک­ها در رایان با بهترین قیمت در ابعاد و ارتفاعات مختلف انجام می­شود و بسته به نیازتان می­توانید انتخاب کرده و خریداری نمایید.

چرا بلوک نیوجرسی در راهسازی از اهمیت بالایی برخودار است؟

بیشتر بخوانید:  آیا بیمه مسافرتی اجباری است؟

نشان دادن مسیر و در عین حال حفاظت از جان انسان­ها هنگام تصادف مهم‌ترین دلیل استفاده از بلوک­های نیوجرسی است. با توجه به طراحی و استحکامی که این بلوک­ها دارند، در زمان برخودر خودرو با هر سرعتی که باشد، موجب واژگونی آن نشده و مجدد آن را به مسیر باز می­گرداند. هیچ آسیبی هم به ماشین وارد نمی­کند. محکم سر جای خود هم باقی خواهد ماند. به همین خاطر است که جز بهترین حفاظ­ها در جاده به شمار می­رود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایز بندی نیوجرسی ابعاد این قطعات متنوع می‌باشد به صورت عمومی چند سایز به اسامی تمام نیوجرسی نیم نیوجرسی و مینی نیوجرسی کاربرد بیشتری دارند طول نیوجرسی ها به عنوان مثال از نیم متر تا ۶ متر متغیر است. پاشنه ی آنها نیز از بیست سانت تا ۸۰ سانت تغییر می کند. ارتفاع نیز به همین صورت از ۳۵ سانت تا ۱۱۰ سانت متغیر است و همگی بسته به سفارش مشتری دارد.

امروزه محافظ های نیوجرسی بتنی در همه کشورها کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده است؛ زیرا این محافظ‌ها می‌توانند تا حد زیادی خسارات جانبی و مالی ناشی از تصادفات را کاهش دهند؛ اما زمانی این اتفاق می‌افتد که کارخانه‌های تولیدی دلسوزانه کار کرده و همه استانداردها را رعایت کنند. به همین دلیل معمولاً اداره استاندارد در این زمینه به‌شدت نظارت دارد تا بتواند هرچه بیشتر امنیت جان مردم را افزایش دهد.

بتن مورد استفاده در نیوجرسی باید ویبره شود شرایط محیط یا دمای تولید نیز باید مناسب باشد تا زمانی که مقاومت بتن به مقدار مناسب برسد.در عمل آوردن نیوجرسی به صورت مختلف می توان عمل کرد. 1- عمل آوری سریع با استفاده از بخار و حرارت دهی در یک محیط با رطوبت بالا. 2-عمل آوری در آب نیوجرسی بتنی : قطعه نیوجرسی را در آب غرق شده یا با آبپاش قطره ای و یا هر روش دیگری مرطوب نگه داشته شود.3-عمل آوری با پوشش: قطعه پیش ساخته بتنی را به وسیله ایجاد یک پوشش عایق که تبخیر آب از بتن را محدود می کند استفاده می‌شود.

قالب نیوجرسی بتنی رایان پی بتن

قالب نیوجرسی بتنی بعد از احداث و امکان استفاده بودن مسیر اساسی ترین نقش را احیفا میکند و بتن‌‌‌‌های محافظ خودرو ها خواهد بود هزینه و عملکرد دو بال و مزیت کاربرد این سازه است به دلیل قفل شدن سازه دلیل خوبی برای استفاده در سیل بند و حریم رودخانه دارد.

قالب نیوجرسی بتنی جاده‌‌‌‌های بزرگ اتوبان ها را امن تر از قبل کرد جاده‌‌‌‌های بزرگی که انحرافات شدیدی دارن و ایجاد مانع طبیعی بسیار زمان بر است و سبب شد خسارات جانی و مالی به دلیل تصادفات کم شود. نیوجرسی بتنی برای بار اول در نیوجرسی کانادا مورد استفاده قرار گرفت از آن زمان استفاده روز افزون از این بتن افزایش یافت به سبب مفید بودن آن در انواع جاده ها ایرانیان از سال ۱۳۷۵ مهندسان نیز برای افزایش ایمنی جاده ها با این وسیله فوق العاده اقدام به ساخت جاده ها کردند.

از آن زمان به دلیل عملکرد استثنایی در کلیه پروژه‌‌‌‌های راه سازی، برای بهبود ایمنی در کشور‌‌‌‌های پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته است. در کشور ایران، از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۶، مهندسان راه و ترابری استفاده از نیوجرسی بتنی را آغاز کردند. قسمت نیوجرسی باید توسط آب پاش مکانیکی یا در غیر این صورت غوطه ور شود یا مرطوب نگه داشته شود عایق بندی در این روش از یک قطعه بتن برای ایجاد یک لایه عایق استفاده می‌شود که بخار آب را از سطح بتن محدود می‌کند.

بیشتر بخوانید:  انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 2022

برای تولید نیوجرسی بتنی از میکسر تویین و بتن آن را در لاین مناسب تولید در شرکت ساخته و پرداخته میکنند و به محل قالب‌‌‌‌های آماده میبرند که از قبل روغن کاری شده اند و سیستم آرماتور آن نصب شده و بتن متراکم در ان ریخته و با بخار آب آن را عمل می‌آورند و در بخش دپو منتقل و نگهداری می‌شوند در پایان قطعات تولید شده به انبارها و محل دپوی نیوجرسی بتنی منتقل می‌شوند.

رایان پی بتن تولید کننده نیوجرسی مفصلی اولین مجموعه تخصصی در مهندسی این زمینه سازه ها هست و با پتانسیل بالا امکان ایجاد قالب‌‌‌‌های متنوع یک سئو و دو سئو کامل را داشته و دارد. کیفیت که شرط اول هر محصولی است که شامل تولیدات این شرکت هم می‌شود و از سیمان درجه یک آبیک و دانه بندی صیقلی و سیمان بیشتر از آب از ورژن آخر سیال کننده که اما ترانزیت‌‌‌‌های ما امکان حمل به تمام بخش‌‌‌‌های استان ها وجود دارد.

ساخت و تولید نیوجرسی بتنی

ساخت نیوجرسی بتنی در صورت استفاده از تجهیزات روانکاری بتن مستعمل باید مرتعش شده و ارتفاع بیشتری نیز رعایت شود شرایط محیطی یا دمای تولید نیز باید از ۵ درجه سانتیگراد تا ۳۲ درجه سانتیگراد باشد تا مقاومت بتن به ۵ نیوتن در میلی متر مربع برسد. روش‌‌‌‌های زیادی برای نزدیک شدن به نیوجرسی وجود دارد از روش تصفیه سریعتر می‌توان در محیط‌‌‌‌های با رطوبت بالا با استفاده از سیستم‌‌‌‌های بخار و گرمایش استفاده کرد یا می‌توان آن را در آب انجام داد که به آن آب درمانی نیوجرسی می‌گویند.

نیوجرسی پلی اتیلن ساخته شده بخاطر وزن کم آن مناسب است برای طرح‌‌‌‌های که کوتاه هستند از نظر زمانی. حمل چنین نیوجرسی بسیار آسان است، اما در عین حال مقاومت کمی دارد. در پلی اتیلن می‌توان از نور استفاده کرد و با ماسه و مواد دیگر پر کرد تا ثبات بیشتری داشته باشد. همچنین در پروژه‌‌‌‌های موقت و دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نیوجرسی مانع بتنی است که جهت هدایت و در مسیر قرار دادن وسیله نقلیه به صورت قطعات بتنی پیش ساخته قابل اتصال به هم ساخته می‌شود. که هنگام برخورد کناره ای خودرو به دلیل زاویه کم، لبه‌‌‌‌های آن به عنوان هدایتگر برگردان عمل کرده و موجب کاهش خسارت می‌گردد.

بسته به کاربرد نیوجرسی در ساخت آن علاوه بر بتن از میلگرد جهت مسلح کردن و مقاوم کردن بتن استفاده میشود که بتن تنش‌‌‌‌های فشاری و میلگرد تنش‌‌‌‌های کششی اعمال شده به قطعه بتنی را مهار و باعث کاهش صدمات ناشی از برخورد می‌شود.

مطلب پیشنهادی

ایده جدید و جذاب طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

عکس غرفه نمایشگاهی غرفه‌ سازی نمایشگاه، فرصتی طلایی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا محصولات …