راهنمای خرید قسطی مبل و سرویس خواب

خرید قسطی مبل و همچنین خرید قسطی سرویس خواب موجب می شود تا همه افراد از این کالاهای کاربردی و ضروری استفاده کنند. با انتخاب گالری مبل سید کاشان با خیال راحت تر می توانید انواع مبل و سرویس خواب را مطابق سلیقه و شرایط خود بخرید.

آشنایی با انواع مدلهای مبل و سرویس خواب

در گذشته فضای داخل خانه ها با فرش و پشتی تزیین می‌ شد؛ اما در حال حاضر به دلیل تغییر سبک زندگی همه انسان ها استفاده از مبلمان در فضای منازل اهمیت زیادی دارد و در واقع مبلمان جزء اساسی ‌ترین بخش دکوراسیون قرار می‌ گیرد.

همچنین در اتاق خواب ها نیز سرویس خواب جایگاه ویژه ای پیدا کرده و برای داشتن یک خواب آرام و راحت نیاز به تهیه سرویس خواب های استاندارد است.

در هنگام خرید انواع مبل و سرویس خواب ممکن است که دچار سردرد شوید که کدام مدل ها را تهیه کنیم و همچنین در هنگام انتخاب رنگ نیز دچار چالش می ‌شوید.

در این بخش سعی می کنیم تا به بررسی برخی از مهم ترین مدل های مبل و سرویس خواب بپردازیم تا با آگاهی کامل تری دست به انتخاب بزنید.

انواع مبلمان از لحاظ ساختار

  1. مبلمان کلاسیک با پارچه های فاخر و کوسن های طرح دار ظاهر زیبایی دارند.
  2. مبلمان مدرن که جزء پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار است و برای فضاهای ساده کاربرد دارد.
  3. مبلمان استیل که با منبت کاری های بسیار زیبا و شکیل تزیین می شود.
  4. مبلمان راحتی که بهترین نوع مبلمان برای استراحت است.
بیشتر بخوانید:  تک مد فیبر های نوری چگونه انجام میشود

بررسی انواع سرویس خواب

  1. سرویس خواب کلاسیک که از جنس چوب مرغوب تولید می شود.
  2. سرویس خواب مدرن که از جنس های ام دی اف و متریال های مختلف به شکل ساده طراحی می گردد.

نکته مهم در مورد قیمت ارائه مبلمان و سرویس خواب در بازار است که هر چقدر تعداد قطعات اضافی به همراه این لوازم بیشتر باشد، در نتیجه هزینه در نظر گرفته شده برای ارائه آنها به بازار نیز افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال به همراه سرویس خواب قطعاتی مانند پاتختی، دراور، کنسول، میز توالت و قاب آینه نیز ارائه می گردد که هر کدام از این لوازم تأثیر زیادی بر افزایش قیمت سرویس خواب دارند.

راهنمای خرید قسطی لوازم چوبی

در حال حاضر که قیمت لوازم چوبی به شدت افزایش پیدا کرده و ممکن است که برخی از این مدل ها و طرح ها را انتخاب کنید که امکان پرداخت وجه مورد نیاز را به صورت یک جا نداشته باشید.

اغلب مراکز تولید کننده مبلمان شرایطی را به وجود آورده اند که همه خریداران با هر سطح بودجه و سلیقه بتوانند مبلمان و سرویس خواب مد نظر خود را تهیه کنند. زیرا با در نظر گرفتن شرایط خرید قسطی افراد زیادی بدون محدودیت در انتخاب می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

بیشتر بخوانید:  لپ تاپ استوک یا همان لپ تاپ‌های دست دوم

در صورت نیاز به تهیه هرگونه مبلمان و سرویس خواب به صورت قسطی نیاز است حتماً راهنمای خرید این محصولات را به خوبی بدانید تا در انتخاب ‌های خود تصمیمات بهتری اتخاذ کنید.

راهنمای خرید قسطی لوازم چوبی از مراکز تولید کننده بدین صورت است که:

گام اول انتخاب مدل و طرح های مختلف مبلمان و سرویس خواب است.

گام دوم مشخص شدن قیمت محصول مورد نظر بوده که باید کارشناسان فروش با توجه به قیمت محصول آن را بین ۲ تا ۲۴ ماه قسط بندی کنند.

گام سوم پس از دریافت جزئیات پرداخت اقساطی، ثبت سفارش شما به صورت قسطی است.

گام پنجم اعتبارسنجی حساب فرد از لحاظ بانکی بوده که در صورت تایید می توانید محصول مورد نیاز خود را به صورت قسطی بخرید.

گام ششم پس از تایید حساب می توانید ۳۰ درصد از مبلغ کل را پرداخت کرده و باقی مانده را در چند قسط بپردازید یا این که به شکل مستقیم از ابتدا به صورت دم قسط هزینه مورد نظر را بپردازید.

خرید قسطی مبل و سرویس خواب در گالری مبل سید

در سال های اخیر که شاهد گرانی بیش از حد انواع محصولات چوبی بوده ‌ایم، بسیاری از خریداران قدرت خرید خود را از دست داده اند و نمی توانند متناسب با سلیقه و نیاز خود انواع مبل و سرویس خواب را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:  رشد کسب و کار ها با دیجیتال مارکتینگ

گالری مبل سید برای رفع این نیاز و دغدغه خریداران شرایط خرید قسطی مبل و خرید قسطی سرویس خواب را فراهم کرده است.

شرایط خرید قسطی مبل و سرویس خواب در گالری مبل سید بسیار ساده است و بدون هیچ گونه پیش پرداخت می توانید محصول مورد نیاز خود را در رنگ بندی دلخواه سفارش دهید.

نکته مهم این است که این مجموعه یک ریال سود و کارمزد اضافه برای خرید قسطی در نظر نمی ‌گیرد و همچنین بدون ضامن و وام بانکی و صرفاً از طریق پرداخت چک شرایط خرید قسطی را فراهم کرده است.

شرایط خرید قسطی مبل و همچنین خرید قسطی سرویس خواب در این مجموعه بسیار ساده است و در چند قدم کوتاه می توانید آن را طی کنید. بدین صورت که ابتدا طرح و مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای دریافت مشاوره کامل با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. پس از تایید طرح و مدل به راحتی می توانید فاکتور خود را به همراه عکس چک موردنظر ثبت کنید و در اسرع وقت سفارشات خود را تحویل بگیرید.

مطلب پیشنهادی

ایده جدید و جذاب طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

عکس غرفه نمایشگاهی غرفه‌ سازی نمایشگاه، فرصتی طلایی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا محصولات …