معرفی بهترین کرم پودر برای گریم عروس:

پیدا کردنِ یک کرم پودر برای عروس اصلا کارِ سخت و پیچیده ای نیست. درواقع شما با شناخت از پوست و اینکه بدونید چه کرمی رو باید استفاده کنید نصفِ راه رو رفتین فقط میمونه بررسی ویژگی های کرم پودر که باید حتما چندتا ویژگی خیلی مهم رو داشته باشند که در زیر بهشون اشاره میکنیم:

  1. کرم پودر گریم عروس باید موندگاری خیلی بالایی داشته باشه و ترجیحا از محصولاتِ 24ساعته استفاده بشه.
  2. محصول باید برای عکسی و نورپردازی ها هم مناسب باشه که وقتی عکس هارو دیدین رنگ پوست صورتتون متاوت نشده باشه.
  3. سبک باشه و پوست رو اذیت نکنه
  4. ضد رطوبت و تعریق باشه چرا که این مراسم هم دارای تحرکات زیاده و پوست دچار تعریق میشه هم اینکه ممکنه توی فصلای گرمی مثل تابستون برگذار بشه.
  5. در نهایت اینکه کرم پودر به هیچ عنوان نباید اکسید (تیره) بشه و تغییر رنگ بده. مخصوصا اینکه میکاپ عروس صبح انجام میشه و معمولا مراسم در شب هست.

این 5 تا جزو مهم ترین ویژگی هایی هستن که کرم پودرگریم عروس باید اون هارو داشته باشه.
خب حالا میریم سراغِ معرفی بهترین کرم پودرهایی که میتونید برای عروس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تاریخ دقیق روز پدر و روز مرد در سال ۱۴۰۰ چه روزی است؟

کرم پودر استی لادر:

کرم پودر استی لادر

محصولی 24 ساعته که کاور خیلی خوبی داره ولی پوست رو سنگین و اذیت نمیکنه. استی لادر، فرمول مایعی داره که فید اون رو روی پوست خیلی راحت کرده ، این کرم پودر بدون مواد مضری مثل روغن و الکل هست
به پوست هیچ آسیبی وارد نمیکنه برای همین هم حتی کسایی که پوست حساسی دارن میتونن با خیال راحت اون رو استفاده کنند. روی پوست کاملا مات قرار میگیره و بخاطر ضدآب و ضد تعریق بودنش تاآخرین لحظه ظاهر مات خودش رو کاملا حفظ میکنه.

قیمت و خرید کرم پودر استی لادر


کرم پودر مک:

کرم پودر مک

کرم پودر مک یکی از بهترین انتخاب ها برای مراسم هایی مثل عروسی که عکاسی جزو روتین جدا نشدنی اون هست. به هیچ عنوان فلاش بک نداره و رنگ پوست رو تغییر نمیده از طرفی مک ، توی خطوط و منافذ پوست فرو نمیره و اون هارو بولد نشون نمیده. موندگاری این کرم پودر 24 ساعته هستش و توی این تایم علاوه بر آبرسانی به پوست ، میزانِ ترشح چربی پوست رو هم کنترل میکنه. میزان کاوری که از این کرم پودر میگیرید کاملا دست شماست میتونه یه کاور خیلی طبیعی تا یه پوشش خیلی قوی باشه.

بیشتر بخوانید:  کارخانه محصولات نیوجرسی بتنی

کرم پودر شارلوت تیلبری:

کرم پودر شارلوت تیلبری

یه کرم پودر فوق العاده ی دیگه برای عروس هایی که پوست نرمال تا خشکی دارن و محصولی با کاور بالا میخوان که پوستشون رو سنگین نکنه.
شارلوت تیلبری، پوست رو با طراوت و شاداب میکنه و نمیزاره میکاپ ماسیده یا کیکی بشه و از طرفی به هیچ عنوان توی منافذ و خطوط پوستی فرو نمیره و اونهارو نشون نمیده. شارلوت میتونه یک انتخاب عالی برای فصل های گرم سال باشه.


کرم پودر نارس:

کرم پودر نارس

یه محصولِ عالی، برای پوست های خشک، نارس موندگاری 16ساعته داره، ضدتعریق و رطوبته و در طول روز به هیچ عنوان اکسید نمیشه.
این محصول پوست رو مرطوب نگه میداره و اصلا ظاهر ماتی نداره و برعکس به پوست حالتی شاداب و درخشان میده. نارس یکی از بهترین کرم پودرها برای گریم عروس هست. ترکیباتی که توی این محصول هست نه تنها به پوست آسیبی وارد نمیکنه ، بلکه به مرور زمان باعثِ بهبود بافت پوست هم میشه.
قیت و خرید کرم پودر نارس


کرم پودر هدی بیوتی:

کرم پودر هدی

محصولی با کاور بسیار بالا، ضدآب ، 24 ساعته و ضد رطوبت و تعریق. هدی بیوتی میتونه با یک پمپ کل پوست رو کاور کنه و توی شرجی ترین و گرم ترین هوا هم ظاهر مات و یکدستش رو حفظ میکنه. این کرم پودر یه فیلتر واقعی روی پوست هست و به هیچ عنوان میکاپتون رو کیکی و ماسیده نمیکنه. باید بدونید که تمام ترکیبات بکار رفته در هدی بیوتی، کاملا گیاهی هستش و هیچ آسیبی به پوست وارد نمیکنه.

بیشتر بخوانید:  قالب اینستاگرام

5 تا از بهترین کرم پودرهایی که برای عروس یا حتی استفاده شخصی مناسب هست رو معرفی کردیم. باید بدونید هیچ یک از محصولاتِ بالا مواد مضری که به پوست آسیبی وارد کنه ندارند و محصولاتی ایمن هستن حتی برای استفاده روزانه.
محصولاتِ خیلی بیشتری هم میتونند توی این لیست قرار بگیرند برای همین اگر دوست دارین با محصولاتِ آرایشی و پوستی که از بهترین و محبوب ترین برندهای دنیا هستن، آشنا بشین کافیه وارد سایت مای سفورا بشین و در کنار دیدنِ محصولات خریدی مطمئن هم داشته باشید .
اگر هم نیازی به مشاوره داشتید، میتونید با مشاوران این سایت در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی

ایده جدید و جذاب طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

عکس غرفه نمایشگاهی غرفه‌ سازی نمایشگاه، فرصتی طلایی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا محصولات …